Ga naar inhoud


Beginner S*CA


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi samen,<BR>Voor mij allereerste keer dat ik prog en lukt niet helemaal.<BR>Ik heb progger: Gold V1.0<BR>Software: Gold140<BR>hexfiles: 270501xsat-kiosksok<BR>prog eerst de eeprom, dat de pic<BR>Alles lijkt goed te gaan, krijg geen foutmeldingen, echter ontvanger blijft zeggen dat ik de kaart moet insteken, wat doe ik fout of vergeet ik iets ?<p>[ 30-05-2001: Message edited by: Hynan1441 ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer eerst eens andere files.<P>Als iedereen hier bij zijn eerste programmeerpoging direct gaat vragen dan wordt het hier een puinhoop.<BR>Eerst nog even wat anders proberen dus.<P>Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi;<P>Als je de kaart insteekt en de ontvanger geeft aan dat hij geen kaart ziet lijkt het erop dat of de contacten niet goed schoon zijn of dat de kaart te dun of niet goed in de interface past; desnoods de kaart een beetje aanduwen of de hoekjes bijwerken.<P>Mischien stom maar steek je de kaart met de "chipzijde" naar boven in de interface ??<P>Suc6<P>Allcamjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<BR>Als je de pic gaat "readen" na het programeren ,dan weet ik ook niet waarom,maar je files verdwijnen. Als je dat doet, probeer alleen je eeprom te prog en je pic en steek je kaart meteen uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allen voor het meedenken.<BR>Ben er redelijk uit.<BR>De eerder genoemde hexfiles waren niet goed of leeg misschien.<BR>Heb bij Donald startsetje gedownload, keys in de eeprom file ge-edit, daarna eeprom schrijven, pic werken, en werken, viel nog mee voor de eerste keer, vraag mij alleen af waarom die eerder genoemde hexfiles niet goed waren ? En moet/mag/kan ik andere providers zonder problemen ook in die eeprom.hex editten ?<BR>Greetings...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...