Ga naar inhoud


Eurosport alleen met Engels commentaar.


gulio

Aanbevolen berichten

Het volgende probleem doet zich voor, het lukt mij niet om Eurosport NL te installeren op mijn Humax HDCI-2000. Op dit moment heb ik Engels commentaar, audioPID 113. Ik ben er inmiddels achter gekomen dat het probleem zit in de audio PID. Volgens de site van KingOfSat is Eurosport NL audioPID 112. Nu heb ik Eurosport verwijderd en opnieuw binnen gehaald via geavanceerd zender zoeken en heb daarbij de VPID517, APID112 en PCR8190 handmatig ingevoerd, maar de APID blijft op 113 staan. Ook heb ik het geprobeerd via de PC om de APID in de settingslijst aan te passen en vervolgens weer te uploden naar de ontvanger. Ook nu bleef de APID op 113 staan.

Als iemand een oplossing weet dan hoor ik dit graag.

 

Met vriendelijke groet,

 

Gulio

 

Humax HDCI-2000 met Dragoncam 4.1

Dreambox DM800HD, Visiosat A1,A2,A3&HB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die probleem heb ik ook gehad, ik heb toen de audiotaal op nederlands gezet probleem opgelost.

Hoe zet je de audiotaal op nederlands zal je afvragen?

Nou dat doe je zo eerst de ontvanger op Eurosport zetten en dan via de knop opt+ drukken en dan de audiotaal op nederlands zetten en het probleem is opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: hen63
Die probleem heb ik ook gehad, ik heb toen de audiotaal op nederlands gezet probleem opgelost.
Hoe zet je de audiotaal op nederlands zal je afvragen?
Nou dat doe je zo eerst de ontvanger op Eurosport zetten en dan via de knop opt+ drukken en dan de audiotaal op nederlands zetten en het probleem is opgelost.


Ja, wist ik natuurlijk al.
Maar het probleem zit hem nu juist in de nederlandse taal bij enkele cams.
Met Nederlandse spraak is de zender gewoon niet te bekijken, freezes en geen geluid.

Oplossing:
Net als ik een andere cam gebruiken, bijv. de trex.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Fokke-Gerrit

Ja klopt dat probleem had ik ook maar dan met Humax Icord heb nu powercam ik weet niet hoe het zit met de nieuw versie van de aston heb zelf 2.18

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...