Jump to content

REPRISE DES PROGRAMMES A 6 H00???

Guest

Recommended Posts

Wanneer ik dit bericht verstuur is het 3:30<BR>uur.<BR>Ik krijg op alle france zenders de boodschap<BR>REPRISE DES PROGRAMMES A 6H00.<BR>Zeer raar ook op Kiosk.<BR>Mijn gedacht is dat ze weer eens deftig aan sleutelen zijn om het onmogelijk mad.gifmad.gif te maken nog te kunnen kijken binnenkort.<BR>Groeten smile.gifsmile.gif<P>------------------<P><BR>[This message has been edited by pipo (edited 24 August 2000).]<p>[This message has been edited by pipo (edited 24 August 2000).]

oooo en ik ben bijna dag en nacht wakker.<BR>Schotel ontvangst is mijn leven en het is niet zozeer <BR>welke progerammas je bekijkt voor mij is het gewoon de technologie die daar achter zit met een soort soepbord zoveel uit de lucht plukken daar krijg ik nooit genoeg van <BR>daarom ben ik altijd wakker op zoek naar nieuwe zenders.<BR>Groeten smile.gif <P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.