Ga naar inhoud


Viaccess op goldcard ??


Gast

Aanbevolen berichten

Heb nu al diverse faq's bekeken maar kan maar niet begrijpen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen.<BR>Ben in het bezit van een masterCRD en een jupiter2 extentionboard.<P>Alvast bedankt voor het antwoord mad.gif" border="0mad.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welke hex.files moet je precies op de pic ef op het eeprom zetten om viaccess te kunnen ontvangen ?<BR>Ik heb een nieuwe GW.<BR>Hoe doe je dit precies en met welk programma ?<P>Alvast weer velen dank.....<BR> frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Dload de STRSH (Waar...zou ik niet weten) files voor de Via eerst!<BR>1.Loader.hex<BR>2.EEprom.hex/bin<BR>3.Pic.hex<P>Progjes zijn o.a:ICprog 1.4 / Winphoenix 1.6!<P>Proggen:Eerst prog je de Loader met ICprog! <BR>De Mcrd op Mod2 ! daarna prog je de EEprom met W.phoenix de Mcrd op Mod1 !<BR>Daarna prog je de Pic met ICprog de Mcrd op Mod2 !<P>Ps:Er is ook een prgger die geen Loader nodig heeft (Chipcat2.3) om de GW te branden maar pers zou ik toch de ICprog + Wph gaan gebruiken beter vond ik!<P>Groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de snelle hulp.<BR>Maar ik blijf klooijoen<BR>blijft een fout aangeven na verify op command line 0<BR>in chipcat blijft hij aangeven dat de loader niet werkt.<BR>ligt dit nu aan de mastercrd ?<BR>Een blanco goldkaart moet dus op bovenstaande manier zo simpel te bewerken zijn ??<P>Ik snap er niks van......<P> mad.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

raar, moet kunnen werken.<BR>ff stap voor stap:<BR>Kabel goed?<BR>Com poort goed?<BR>voedingsspanning goed? (12V, 9 is te weinig)<BR>Loader met icprog, ok?<BR>Wphoenix voor de EEprom, ok?<P>Waar gaat het fout?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt het misschien omdat de masterCRD programmer in ICprog aangezien wordt als JDM programmer ?<BR>Als files gebruik ik de STRH files voor remote update ( POsViaGWRem ), deze misschien fout ?<BR>De voeding is 12V 1A<P>Raar Raar Raar ...... ?<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Als JDM - Direct I/O dat is Ok!<BR>PIC 16F84 kiezen en paar keren op Wissen klikken voordat je em branden!<BR>Oscil op XT / Fuses nix aanvinken!<BR>Vraagje:Wat van mA heeft die voeding dan?<BR>Er zijn namelijk verschillende remote files dat zou kunnen dat ie niet goed was!<P>Groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De voeding is <BR>Input: 100-240V 0.33-0.19A<BR>Output : 12V 1.0A(1000mA)<BR>De files heb ik volgens mij bij Sergui weg <BR>Ik zal jouw settings even proberen.<P> frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geprobeerd met de settings, nog geen resultaat.....<BR>blijft verify failed at address 0000h aangeven<BR>Ingesteld op PIC 16F84<BR>Checksum 3D20<BR>IDValue FFFF<P>Zou het toch aan de files liggen ??<P>Alvast bedankt voor de medewerking<P>Harrie confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft een probleem, icprog blijft verify 0000h problem aangeven, lijkt mij toch zo langzamerhand een probleem wat aan de kaarten ligt.<BR>Las evenwel een berichtje dat c4 en c8 afgeplakt dienen te worden, kan ook iemand vertellen hoe dit gedaan moet worden.<BR>Ook winphoenix herkend de kaart niet en geeft een error.<BR>Of zou het toch aan de mastercrd liggen ??<BR>Hopeloos zoekend ..... verblijf ik.<P>Groetjes. confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Dat afplakken geldt niet voor de Via maar wel voor de .oude. Aston v 103 !<P>Ps:Ok dan probeer maar ff een andere kaartje en op die manier kom je makkie erachter!<P>Groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...