Jump to content

Viaccess op goldcard ??

Guest

Recommended Posts

Heb nu al diverse faq's bekeken maar kan maar niet begrijpen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen.<BR>Ben in het bezit van een masterCRD en een jupiter2 extentionboard.<P>Alvast bedankt voor het antwoord mad.gif" border="0mad.gif" border="0confused.gif" border="0

Welke hex.files moet je precies op de pic ef op het eeprom zetten om viaccess te kunnen ontvangen ?<BR>Ik heb een nieuwe GW.<BR>Hoe doe je dit precies en met welk programma ?<P>Alvast weer velen dank.....<BR> frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Hallo,<P>Dload de STRSH (Waar...zou ik niet weten) files voor de Via eerst!<BR>1.Loader.hex<BR>2.EEprom.hex/bin<BR>3.Pic.hex<P>Progjes zijn o.a:ICprog 1.4 / Winphoenix 1.6!<P>Proggen:Eerst prog je de Loader met ICprog! <BR>De Mcrd op Mod2 ! daarna prog je de EEprom met W.phoenix de Mcrd op Mod1 !<BR>Daarna prog je de Pic met ICprog de Mcrd op Mod2 !<P>Ps:Er is ook een prgger die geen Loader nodig heeft (Chipcat2.3) om de GW te branden maar pers zou ik toch de ICprog + Wph gaan gebruiken beter vond ik!<P>Groeten.

bedankt voor de snelle hulp.<BR>Maar ik blijf klooijoen<BR>blijft een fout aangeven na verify op command line 0<BR>in chipcat blijft hij aangeven dat de loader niet werkt.<BR>ligt dit nu aan de mastercrd ?<BR>Een blanco goldkaart moet dus op bovenstaande manier zo simpel te bewerken zijn ??<P>Ik snap er niks van......<P> mad.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

raar, moet kunnen werken.<BR>ff stap voor stap:<BR>Kabel goed?<BR>Com poort goed?<BR>voedingsspanning goed? (12V, 9 is te weinig)<BR>Loader met icprog, ok?<BR>Wphoenix voor de EEprom, ok?<P>Waar gaat het fout?

Hallo,<P>Inderdaad raar...maar goed!<BR>De voeding moet namelijk 12v DC 500mA zijn!<BR>T Moet lukken met ICprog+Winphoenix!<P>Groeten.

Komt het misschien omdat de masterCRD programmer in ICprog aangezien wordt als JDM programmer ?<BR>Als files gebruik ik de STRH files voor remote update ( POsViaGWRem ), deze misschien fout ?<BR>De voeding is 12V 1A<P>Raar Raar Raar ...... ?<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Hallo,<P>Als JDM - Direct I/O dat is Ok!<BR>PIC 16F84 kiezen en paar keren op Wissen klikken voordat je em branden!<BR>Oscil op XT / Fuses nix aanvinken!<BR>Vraagje:Wat van mA heeft die voeding dan?<BR>Er zijn namelijk verschillende remote files dat zou kunnen dat ie niet goed was!<P>Groeten.

De voeding is <BR>Input: 100-240V 0.33-0.19A<BR>Output : 12V 1.0A(1000mA)<BR>De files heb ik volgens mij bij Sergui weg <BR>Ik zal jouw settings even proberen.<P> frown.gif" border="0

Geprobeerd met de settings, nog geen resultaat.....<BR>blijft verify failed at address 0000h aangeven<BR>Ingesteld op PIC 16F84<BR>Checksum 3D20<BR>IDValue FFFF<P>Zou het toch aan de files liggen ??<P>Alvast bedankt voor de medewerking<P>Harrie confused.gif" border="0

Het blijft een probleem, icprog blijft verify 0000h problem aangeven, lijkt mij toch zo langzamerhand een probleem wat aan de kaarten ligt.<BR>Las evenwel een berichtje dat c4 en c8 afgeplakt dienen te worden, kan ook iemand vertellen hoe dit gedaan moet worden.<BR>Ook winphoenix herkend de kaart niet en geeft een error.<BR>Of zou het toch aan de mastercrd liggen ??<BR>Hopeloos zoekend ..... verblijf ik.<P>Groetjes. confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Hallo,<P>Dat afplakken geldt niet voor de Via maar wel voor de .oude. Aston v 103 !<P>Ps:Ok dan probeer maar ff een andere kaartje en op die manier kom je makkie erachter!<P>Groeten.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.