Ga naar inhoud


[Satelliet] euro1080 /9oost ook videoguard codering


Gast 44piet

Aanbevolen berichten


Van mij mag die bij het CDS pakket... alleen jammer dat (bijna) niemand deze satelliet ontvangt. confused

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had laatst wat problemen en gemaild met een medewerkster. Daarbij heb ik gevraagd of er nieuwe zenders of kanalen als exqi weer terugkomen. Haar antwoord :

 

Citaat:
Er komen normaal gezien geen kanalen meer bij en wij zenden ook maar uit tot eind 2010 (zolang is de kaart nog geldig).

 

HD1 en HD3 zijn ook samengevoegd tot één zender en worden nu in blokken gesplitst naar sportprogramma's en cultureel programma's.

 

Lijkt me sterk dat ze overgaan op een nieuw coderingssysteem voor dat ene jaartje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zitten op die euro9 nog wel meer hd met videoguard en het zou kunnen ( is een gok) dat de sat kijkers afgeschaft worden met de irdetokaart eind 2010, en dat het voor de kabel distributie bedoeld is. want ze hebben grote plannen op de kabel,als tv zenders

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Origineel bericht van: Dirk009
Staat HD1 nog in de lijst ?


Ik keek er af en toe een keertje naartoe... en verveelde me snel steendood... Als je elke dag kijkt moet je wel alle programma's knal vanbuiten kennen..... veel variatie is er niet. Ik herinner me de periode dat ze 2 jaar aan een stuk elke dag herhalingen van de olympische winterspelen in Turijn bleven uitzenden.....!!!

Ik vind het erg dat de abonnees van het eerste uur grof aan de kant worden geschoven... geen enkele van alle exqi kanalen op sat vind ik echt wel intriest!
Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zijn dan ook aan het uitsterven want de exqi zenders zijn ook herhalingen van herhalingen.

en de bitrate die ze krijgen op kabel is erg laag om een mooi beeld door te geven.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...