Ga naar inhoud


[Roddel] canal digitaal overgenomen?


crammikske

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Paullo
En de betrouwbare bron zou een vertegenwoordiger van Canaldigitaal zijn.


Op het Freesat forum staat daarover het volgende.
Citaat:
Waarom verteld dan een vertegenwoordiger tegen ons dat hij vandeweek naar kantoor moest komen, met z'n allen rond de tafel zittend aanhorend dat SES Astra de zaak had overgenomen.
Dit vertelde hij niet uit zichzelf, dat moesten we even uit hem trekken want dat behoort nog niemand te weten...


Bron: Freesat forum
Naam: Freesat
Datum: 27-09-2009
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De whois info van het domein telesat.lu is veelzeggend: eigenaar van het domein is CanalDigitaal B.V..... Maar dit is toch gewoon het Belgisch/Franstalige pakket van CDS? Het lijkt er in ieder geval op dat CDS zijn pijlen gaat richten op de gehele Benelux.

 

 

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een gok mag doen:

 

Men zal actief worden op de Luxemburgse markt, én mogelijk verhuist men een deel van de bedrijfsactiviteiten naar Luxemburg.

 

Maar dit is puur speculatie. smile

 

Overigens zou ik een bedrijfsovername door een partij die serieus de concurrentie met andere platformen in Nederland zou willen aangaan zeer toejuichen. Je zou toch zeggen dat Canal Digitaal groot genoeg is om voor iemand die een voet aan de grond wil krijgen op dit terrein in Nederland een zeer interessante aankoop te zijn.

 

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jalu,

 

aktief worden op de luxemburgse markt is denk ik geen gok maar een feit gezien de inhoud van telesat.lu.

 

het verschuiven van bedrijfsaktiviteiten naar luxemburg is wel een gok al klinkt ie niet onlogisch..

 

afwachten maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jalu
Als ik een gok mag doen:

Men zal actief worden op de Luxemburgse markt


Hmm, dus binnenkort worden er ook nog een aantal Luxemburgse zenders op de toch al veel te krappe transponderruimte bijgepropt?

(en wij maar denken dat nieuwe beschikbare bandbreedte - thematransponder naar MPEG4 - gebruikt gaat worden voor NL1-/2-HD :D )


Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zijn er weinig tot geen echte Luxemburgse zenders, behalve dan RTL Letzebürg. (En de Nederlandse RTL kanalen hebben natuurlijk ook een Luxemburgse licentie!) Het zal dus wel gaan om een versie van het aanbod voor Wallonië. Ben benieuwd wat er verder nog achter steekt, er lijkt wel iets te broeien.

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...