Ga naar inhoud


[TF5500PVR] ondanks het handmatig intoetsen van de freq. voor astra 3 geen signaal


martin65

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: martin65
terwijl ik op een tiental andere freq. wel signaal heb en dus ook kanalen.Ik heb een topfield 5500en een quad lnb.


Een quad lnb, dus 1 kop met 4 uitgangen ?
Of heb je een duo-lnb in quad uitvoering ? Om de regionalen te ontvangen moet je wel 1 lnb op de juiste satelliet uitgericht hebben staan en dien je de diseqc instellingen goed hebben staan.

Vertel eerst wat voor lnb je eerst had, welke lnb je nu hebt en noem eens een aantale zenders die je nu wel kunt ontvangen.

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

als ik de freq.intoets geeft hij aan geen signaal.Ook inde freq.lijst komt 11914 niet voor,en ja ik zet hem ook op 27500

ik heb een duo lnb met 4 uitgangen.Op bv freq.11875 ontvang ik history ,boomerang,tnt film (tcm)

Komt het misschien dat ik nogal ver weg zit?zo,n 2000km.

Ik kom er niet uit

gr. martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo sjaak

NIET TE GELOVEN MAAR ALLES WAT IK WILDE DOET HET.EN DAT WAS tv in de caravan met de regionale kanalen +eredivisie 2 En dan ook nog tv. met een andere reciever inde voortent.

Maar wat ik ook deed als ik de gewone kanalen had ,was er geen signaal op de tweede reciever.Als ik de schotel afstelde op de regio kan. had ik geen signaal op de topfield en ook niet op de 2de reciever.IK dacht dat het aan de schotel lag omdat ik een bevestiging weg moest zagen ,omdat ik anders de lnb niet kon draaien,dus was de bevestiging een beetje onstabiel.Maar toen ik het signaal opzocht voor de tweede reciever had ik ook opeens signaal op de reg.kan.Maar nog steeds niet op de topfield.Totdat ik ging wisselen met de disc,s Toen ik die op disc 1.1 1-4zetten en disc 1.0 op mini a toen had ik signaal.Ben daar erg blij mee en bedankt voor de hulp.

gr van een ouwe knakker die aan het overwinteren is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...