TiviT Geplaatst: 29 september 2009 Geplaatst: 29 september 2009 Ik heb al een 10 tal pogingen geprobeert een nieuwe image op te starten maar krijg telkens een crash. Ik werk met een memory stick waar ik een aantal oude images op heb draaien. In de flash staat Gemini3.80 en gebruik Barry Allen 4.6.56 ook oude versies. Ik zet de image file in map /MB_images en doe BA menu 'extract nfi image' tot zover gaat het goed. Maar als ik opnieuw opstart en de image kies uit het menu dan crashed ie tijdens en laden. Misschien komt het door dat ik met te oude versies zit waardoor het niet lukt? Ik wil de nieuwste Gemini installeren op stick en als deze goed draait dan installeren in flash. Thx. Ron. *** Sat Equipment: Dreambox DM800HD & DM7000S * LCD TV Samsung LE-32R72B * Dish 80cm on Astra19.2ºE , Hotbird13ºE , Astra23.5ºE & Astra28.2ºE ***
Gast MiLo Geplaatst: 29 september 2009 Geplaatst: 29 september 2009 Oude drivers in flash + nieuw image op stick = problemen. Schrijf je image gewoon de flash in. Je kunt toch wel terug naar een oude versie, ongeacht wat er allemaal mis zou kunnen gaan. Een backupje van je settings is voldoende.
TiviT Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Geplaatst: 29 september 2009 Ok dan schrijf ik de image naar flash. Trouwens settings backupen doe ik met DBedit3.0.0.0 is dit nog steeds het beste prg om dit mee te doen? *** Sat Equipment: Dreambox DM800HD & DM7000S * LCD TV Samsung LE-32R72B * Dish 80cm on Astra19.2ºE , Hotbird13ºE , Astra23.5ºE & Astra28.2ºE ***
Rytec Geplaatst: 29 september 2009 Geplaatst: 29 september 2009 Als je die gewend bent en als je geen problemen hebt is dat goed en moet je niet gaan veranderen. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
TiviT Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Geplaatst: 29 september 2009 Het werkt weer, nu Gemini4.40 in flash maar helaas geen cams en download meer in de blue panel. Dus heb BA erin gezet en draai nu PLI Jade3 vanaf memory stick. Dat gaat al beter. Thx, Ron *** Sat Equipment: Dreambox DM800HD & DM7000S * LCD TV Samsung LE-32R72B * Dish 80cm on Astra19.2ºE , Hotbird13ºE , Astra23.5ºE & Astra28.2ºE ***
fbouwman Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 @Milo > Oude drivers in flash + nieuw image op stick = problemen. Dat moet iemand me toch eens uitleggen. Dat nieuwe image kan de flash helemaal niet zien, dus hoe kunnen oude drivers in flash enige invloed uitoefenen? Thanks! Uno 4K + Wavefrontier T90 + OpenATV + DNS323
Gast pieterg Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Origineel bericht van: fbouwman @Milo > Oude drivers in flash + nieuw image op stick = problemen. Dat moet iemand me toch eens uitleggen. Dat nieuwe image kan de flash helemaal niet zien, dus hoe kunnen oude drivers in flash enige invloed uitoefenen? Thanks! dat denk je. Maar 'multiboot' is in feite geen multiboot, het is een mix van host image en client image. Dus vragen om problemen.
fbouwman Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Dat moet dan specifiek voor de DM800 zijn? Op een DM7020 met miniroot geinstalleerd durf ik te beweren dat het flash image geen enkele invloed uitoefent. Miniroot unmount alle flash mounts voordat het nieuwe image gestart wordt Uno 4K + Wavefrontier T90 + OpenATV + DNS323
Gast pieterg Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Origineel bericht van: fbouwman Dat moet dan specifiek voor de DM800 zijn? Op een DM7020 met miniroot geinstalleerd durf ik te beweren dat het flash image geen enkele invloed uitoefent. Maar daar komen nauwelijks nieuwe driver versies voor uit, dus zijn de schadelijke gevolgen minder. Citaat: Miniroot unmount alle flash mounts voordat het nieuwe image gestart wordt ...maar blijft wel doordraaien met de kernel van het host image
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen