Ga naar inhoud


Nieuwe CC cam/ image in IP box 250s


Grolschke

Aanbevolen berichten

Ik draai een Helenite versie op mijn IP box 250s, hij draait zonder problemen met C+ kaart. Het vreemde is wel dat hij niet met cc cam 2.0.4 draait zonder kaart........

Weet iemand of ik de cc cam kan upgraden zodat deze ook zonder kaart kan draaien? Zo ja, ik heb al een versie 2.1.1 gedownload, maar weet niet waar ik de bestanden moet plaatsen.

 

 

Weet ook nog iemand of het mogelijk is om een Jade3 in een IPbox te laten draaien, ik draai deze ook in mijn DM500+ en die bevalt zeer goed! Ik heb al bij Denktenk gekeken, maar kon 'm niet vinden.

 

3x VU+ Solo met PLI 7.0

Vergissen is menselijk, maar om er een zooitje van te maken, heb je een computer nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites


[quote=

Weet ook nog iemand of het mogelijk is om een Jade3 in een IPbox te laten draaien, ik draai deze ook in mijn DM500+ en die bevalt zeer goed! Ik heb al bij Denktenk gekeken, maar kon 'm niet vinden.

 

Ja dat kan maar met een dm7000 image in multiboot.

Zet maar eens ABcom,Sif of Merlin image erop, deze zijn "getuned " om op een ipbox te draaien.

Ook kan je dan via het menu online je gewenste CCcam instaleren.... ennuh zonder kaart erin heb je toch nooit geen beeld......toch? wink

* Dreambox 800 HD
* Dreambox 800 SE

* Zgemma h1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er een ABcom image opgezet, ik krijg alleen de melding:

Fatal Error

Couldn't load RC mapping file for DM7000

 

Hier blijft ie hangen, hoe kan ik dit oplossen?

 

Klopt dat ie niet draait zonder kaart, maar intern.....

3x VU+ Solo met PLI 7.0

Vergissen is menselijk, maar om er een zooitje van te maken, heb je een computer nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Volgens mij moet je deze in de temp zetten en dan via blauwe knop installeren:

 

addon_version_powerpc.ipk

 

Dan weer blauwe knop en dan zie je extra menuutje.

 

Weet dit niet zeker omdat ik momenteel geen IPBox aangesloten heb.

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de 'm geinstalleerd. Ik kan nu idd van alles downloaden. Ik heb de cccam 2.0.11 gedownloaded deze wordt automatisch geinstaleerd, maar helaas heb ik nog steeds geen beeld op mijn C+ kaart, behoudens BVN.

 

Hoe kan ik de cccam activeren, zodat ook beeld krijg op de overige ned zenders?

Moet ik nog wat anders instellen, of nog wat downloaden? Zo ja, hoe en wat?

3x VU+ Solo met PLI 7.0

Vergissen is menselijk, maar om er een zooitje van te maken, heb je een computer nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt! Na een reboot kon ik kiezen voor cccam en beeld op mijn c+ kaart!

Een zenderlijst heb ik er met dreambox edit ingezet. Kon niet zo gauw vinden waar ik die kon downloaden via het menu.

 

Bij deze allemaal bedankt voor de tips en hulp

3x VU+ Solo met PLI 7.0

Vergissen is menselijk, maar om er een zooitje van te maken, heb je een computer nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Grolschke
Het is gelukt! Na een reboot kon ik kiezen voor cccam en beeld op mijn c+ kaart!
Een zenderlijst heb ik er met dreambox edit ingezet. Kon niet zo gauw vinden waar ik die kon downloaden via het menu.

Bij deze allemaal bedankt voor de tips en hulp



Fijn om te horen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog 1 vraag, als ik wil streamen, druk op de knop vlc, Windows Mediaplayer wordt dan geopend, maar ik krijg de volgende foutmelding: via de IE, maar ik krijg een melding:

 

Het bestand kan niet worden gevonden. Als u een item in de mediabibliotheek probeert af te spelen, te branden of te synchroniseren, is het mogelijk dat het bestand ervan is verplaatst, de naam gewijzigd is of verwijderd.

 

Ik heb VLC geinstalleerd op mijn PC, als ik deze opstart kan ik wel streamen met mijn DM 500,(ip adres DM500/video.m3u) maar als ik dit probeer bij de IP box, krijg ik een foutmelding.

3x VU+ Solo met PLI 7.0

Vergissen is menselijk, maar om er een zooitje van te maken, heb je een computer nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...