Ga naar inhoud


Funcard problem


Aanbevolen berichten

Heb een probleem heb gisteren bij de enige sat shop in Basel een Fun card gekocht en prôbeer deze met alle mogelijke fun programmers en een MasterA II te programeren met 5in1 files.(Win 98

Maar ik krijg bij elk programma dat ik probeer een error melding, nu ben ik niet zeker of hij me wel een fun card verkocht heeft en de kaart zag er al gebruikt uit.

Het is een open platform card met zo,n gezicht erop de achtergrond is paars verder staat er niets op.

De Mastera staat in Atmel mode dus op 4 wat doe ik fout doe alles zoals het bij duwgati gedokumenteerd is...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi.

Volgens mij ben je voor de gek gehouden, dat was bij mij ook een keer gebeurd.

Kijk eerst of er een alpha teken op de eeprom staat het lijkt @ .

En probeer alleen met het programma chipcat, en grebruik de files van Borisfun.

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo voor de gek gehouden? De beschrijving van de kaart lijkt me wel te kloppen. Probeer eens met ***geen-reclame***. Als het programma om mode 1 vraagt neem dan mode 4 op je programmer. Mode 0 is gewoon mode 0. Dat zou moeten werken. En anders met die kaart terug naar de satboer.

 

NB: Altijd eerst de kaart "erasen".

 

Suc6

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bekende CHipcat problemen:

 

Sync error duidt op een probleem in de communicatie van de software met de programmer. Mogelijke oorzaken: COM poort, de kabel, defect in de programmer zelf, etc.

 

AVR device error duidt op een kaartprobleem. De AVR processor op de kaart wordt niet herkend. Mogelijke oorzaken: kaart verkeerd in de programmer, kaartcontacten vervuild, etc.

 

Loader doesn't work duidt op een probleem tijdens het schrijven van de loaderfile waardoor de eeprom niet kan worden beschreven. Mogelijke oorzaken: voeding, kaartcontacten vuil, kaart niet ge-erased vantevoren etc.

 

Succes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...