Ga naar inhoud


Nieuwe FW voor Azbox 0.9.3501


naomi

Aanbevolen berichten

Het is handig als mensen e.e.a. niet meer gaan vergelijken (azbox-dreambox).

Dit is net zoals appels en peren....

De AZbox is geen dreambox, en andersom.

 

Er zijn overeenkomsten maar daar is ook alles mee gezegd.

 

Primair werkt cccam of een variant nog niet zoals het moet op deze box.

Hier heeft men tijd voor nodig, evenals de firmware.

 

Je hebt het over twee totaal verschillende platformen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Nowtv

Heb de nieuwe firmware er op staan, en de laatste zogenoemde CCcam (sc) heb wel beeld, maar dat stopt na een tijdje.
Daarna heb ik de emu een schop moeten geven om weer verder te gaan door deze te herstarten.

Probeer de C versie is die ik net gepost heb?

MultiCAS_v160A-02C_2k91002
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een negativiteit allemaal zeg rond om deze ontvanger.

Ik vind dat ze echt wel stappen vooruit maken...en met deze firmware is alles weer een stukje beter!!

 

Cccam werkt prima hier...heb hem eindelijk kunnen testen. Ik gebruik MultiCAS v160A. Nu alleen nog de server optie !

 

Vind niet dat hij echt verschrikkelijk traag reageert tegen over mijn andere ontvangers...tuurlijk zijn er snellere ontvangers met vergelijkbare opties maar vaak staat daar een ander prijskaartje tegenover en kun je die dan niet meer met elkaar vergelijken. Vind het een leuke ontvanger en het wordt steeds leuker!!! :-)

 

Kom op jongens....stop met die onzinnige strijd tussen de Dream en Azbox...heb lol met je ontvanger!!!

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben behoorlijk tevreden met deze firmware. Hij zapt een stuk vlotter dan eerdere firmwares. Ik had eerst MultiCAS erop, maar omdat deze niet met mijn Ziggo kaart werkt, nu weer "native" CCcam 2.1.1 erop. Dit zapt met deze nieuwe firmware ook een stuk sneller, een leuke verrassing.

 

Op andere fora neemt de belangstelling voor de AZbox ook snel toe. Het schijnt dat team nabilosat bezig is met een eerste alternatieve firmware voor de AZbox.

 

De DVB-C tuner werkt met deze firmware ook prima. Prachtig plaatje op NED1/2/3 HD. Helaas heeft de kanaal editor (windows software) een bug waardoor je je Ziggo lijstje met de afstandsbediening moet maken.

 

Er valt nog genoeg te verbeteren, maar het is fijn om te zien dat er weer een grote stap naar meer kijkplezier is gezet. De afgelopen maanden was het telkens een stapje vooruit en een stapje terug waardoor ik het vertrouwen in de AZbox begon te verliezen. Afgaande op het Te Koop forum was ik blijkbaar niet de enige smile

 

Bij bij blijft ie voorlopig in de huiskamer staan.

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo heb ook de nieuwe firmware erin gezet en zier er allemaal mooi uit ook de multicas werkt goed.

 

Heb met afspelen van filmbestanden nog geen grote problemen ontdekt, de enige ergenis die ik heb is dat de youtube player wel opstart maar wanneer ik de video wil bekijken zegt de box steeds er zijn geen videobestanden????

 

Wat kan dat zijn?? ik ben al terug gegaan naar fabrieksinstellingen maar helaas geen succes iemand deze ervaring ook???

 

groeten

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels nog wat Azbox gebruikers gevonden met de zelfde youtube ervaring dus ik ga er eigenlijk maar vanuit dat het niet aan ons ligt maar aan een of andere server

 

Gelukkig is het niet de belangrijkste reden voor aanschaf van de box maar je zal net zien dat wanneer je het wil demonstreren het niet werkt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hetzelfde probleem met versie 09.3501, ik heb het gisteren pas geprobeerd en geen video bestanden te vinden.....

 

En ja, mijn router is modern genoeg (Fritzbox)......

 

Ik vraag mij wel af of dit een AZBox probleem is, zou ook nog ergens aan een externe server kunnen liggen of is dat uit te sluiten?

 

Kan iemand met een andere SW-versie even controleren of dit probleem daar ook optreed?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al terug gegaan naar eerdere versies en ook daar het zelfde probleem.

 

Op andere forums ook navraag gedaan en daar zijn ook al tal van mensen met het probleem dus zeer waarschijnlijk is er iets met de server waar naartoe wordt verwezen en helaas ik weet niet welke.

 

wat betreft de router/ modem actualiteit dat laten we maar even buiten de thread het werkt tenslotte wel op mijn computers die daar ook op zitten.

 

Er is of een poortverwijzing met de firmwareupgrade niet goed of er ligt een server uit.

 

 

We gaan het gewoon maar afwachten en ondertussen hoop ik dat meer mensen aan de bel trekken zodat er actie wordt ondernomen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...