Ga naar inhoud


[UFS910] en [UFS922] AAF Last Summer Dream BA


Gast Black_64

Aanbevolen berichten

Het vreemde is dat ik niets veranderd heb. Ongeveer een week probleemloos gekeken, opgenomen, opnames afgespeeld, geen enkel groen scherm. Niets veranderd dus, zo ineens start LSD niet meer normaal op maar blijft booten.

 

Zo te zien ben ik ongeveer de enige met dit probleem. Alle mij bekende boards heb ik nu wel doorzocht op dit probleem. Maar goed, ik zoek rustig verder...

 

Bedankt in elk geval al voor je hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Van een Duits bord:

 

Als e2 in flash blijft crashen, kan je met telnet inloggen en meteen

 

killall rcS

 

killall enigma2

 

Dan ben je nog steeds met telnet ingelogd en kan je de settingslijst herstellen of met ftp een nieuwe uploaden. Daarna typ je sync en reboot en hopelijk werkt ie dan weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had met de E2 versie in flash dat horizontaal bewegende beelden wat schokkerig waren, is dat met deze versie beter? Voor de rest niets dan lof! wink

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zak
Van een Duits bord:

Als e2 in flash blijft crashen, kan je met telnet inloggen en meteen

killall rcS

killall enigma2

Dan ben je nog steeds met telnet ingelogd en kan je de settingslijst herstellen of met ftp een nieuwe uploaden. Daarna typ je sync en reboot en hopelijk werkt ie dan weer.


Dat had ik nog niet gevonden, bedankt voor de tip!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klasse! Als dat zo doorgaat laat ik straks de Dreambox 7025 plaatsmaken voor een UFS 922 !

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bod staat nog hoor! :D

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de Canal Digital kanalen te kunnen bekijken maak ik gebruik van CI PowerCam Pro maar met de zowel de Rising Sun en de Last Summer Dream image krijg ik geen beeld en wel bij AAF-2.0e. Mijn Kathrein is een 14 Watt uitvoering. Kan iemand me hier mee helpen. Ik ben me pas sinds kort in het bezit van de Kathrien er is me nog veel onduidelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zak
Van een Duits bord:

Als e2 in flash blijft crashen, kan je met telnet inloggen en meteen

killall rcS

killall enigma2

Dan ben je nog steeds met telnet ingelogd en kan je de settingslijst herstellen of met ftp een nieuwe uploaden. Daarna typ je sync en reboot en hopelijk werkt ie dan weer.


Helaas, het is geen corrupte settingslijst. Nog even verder zoeken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...