Ga naar inhoud


waar DM8000 kopen?


Patman

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Wil graag een HD TV ontvanger voor S en C (ZIGGO) en natuurlijk wil ik er ook mee stoeien. Mijn oog valt meer en meer op de DM8000.

 

Graag zou ik van jullie vernemen waar deze box het beste te bestellen en hoe deze het beste samen te stellen.

 

Vanwege de regels, graag via PM.

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites


probeer ergens een 8000 op de kop te tikken (niet makkelijk op dit moment ivm schaarste) koop een losse dreambox dvb-c tuner, steek die erin. Uiteraard kun je je box nog compleet maken met een hdd en een dvdspeler/brander

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hemertje
wat bedoel je met samenstellen?
standaard zitten er al 2x satelliettuners onboard

ben je ook van plan digitaal via de kabel te gaan kijken?

Misschien wil hij wel op meer dan twee transponders tegelijk kunnen kijken/opnemen/pippen! Ik heb al enige tijd (om de TS te (ont)moedigen...) een dm8000 in bestelling met 2 extra DVB-S2 tuners, om die reden. Met DVB-C en DVB-T heb ik helemaal niks.

Oh ja, en harddisks en cd-spelers doe ik uiteraard niet aan, dat zou je wel als "inrichten" kunnen zien ja.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook eens aan het zoeken geweest bij onze oosterburen. Er zijn daar shops die het presteren er doodleuk 1550 euro voor te vragen... eek

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon diep triest dat dat ding nog steeds bijna niet te krijgen is.Hoe lang is ie nou al op de markt...?

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...