Ga naar inhoud


Kathi 910 boot probleem


SPJ

Aanbevolen berichten

hi all,

ik ben al 'n aantal weken aan het stoeien met mijn k910. ik blijf met 2 probleempjes zitten (na akelig veel topics enz enz gelezen te hebben) die ik niet opgelost krijg. op de een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar dat de kathi uit zichzelf op start. lijkt op een boot probleem.

ik los dit nu op door eerst het progje ufs910config op te starten en vervolgens aan de achterkant de knop om te zetten bij de k910. alleen dan start de k910 op. ik loop dan het hele menu door en dat gaat zonder enig probleem.

eerst zet ik met kcc3.2 (netwerk + rs232) de notfalwiederherstellung er op, de stappen hierboven weer herhalen, en vervolgens de laatste " last summer dream " in de flash. dat lukt allemaal prima. ik loop het hele menu weer door, ook het plaatsen van de verschillende cams gaat prima. maar ik blijf het boot probleem houden.

1: hoe krijg ik het voor elkaar dat de kathi uit zichzelf opstart ? (zonder de hulp van het progje) 2: in mijn dm500 plaats ik mijn config-file in var/tuxbox/config/newcamd, in welke map plaats ik de config-file in de kathi ?

 

alvast bedankt voor de moeite, grtz jp

Link naar reactie
Delen op andere sites


1. Je moet je serieele kabel uittrekken aan de kant van de kathy om te booten. ( onders blijft hij hangen met "Kathrein UFS910" op de display )

Indien dit niet je probleem is, zal je je boot probleem toch beter moeten omschrijven.

Je geeft toch iets te weinig details.

 

2. je kan je config file (normaal newcs.xml) plaatsen waar je wilt zolang je maar aangeeft in de start van Newcs waar deze zich bevindt.

 

Vb. newcs.xml in /var/etc

start commando Newcs: ./var/emu/newcs -C /var/etc/newcs.xml

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...