Ga naar inhoud


Geen verbinding met Outlook Express


humblebee

Aanbevolen berichten

Normaal werkt outlook express als ik de PC direkt op het net aansluit. Maar nu heb ik er een router tussen. Nu komt hij met met de fout:Kan de host mail niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven. Account: '@Home', Server: 'mail', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 11001, Foutnummer: 0x800CCC0D

Het account is niet gewijzigd, dus ik denk dat het iets in de router is. Internet werkt wel met de router. Wie kan mij hier verder mee helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zit er een firewall in die toevallig poort 110 blokt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...