Ga naar inhoud


nieuwe xmltv.dat voor xmltvimport plugin


Rytec

Aanbevolen berichten

Ik heb weer wat uitbreidingen voorzien in de EPG data.

Er zijn 16 zenders toegevoegd van Sky UK. Deze zitten verwerkt in het rytecxmltv.gz bestand.

 

Bij de volgende xmltvimport release van Milo zal de recentste file wel weer automatisch bijgevoegd worden door hem.

 

Verdere informatie en het xmltv.dat bestand kun je downloaden van mijn vernieuwde internetpagina hier waarvoor mijn dank aan Satmann voor het ontwerp en de scripts.

 

Daar kun je nu ook direct zien van welke datum en tijd de EPG data bestanden zijn, groene datum is ok, rode notatie is verouderd. normaal worden de bestanden 's nachts rond 02:30 aangemaakt.

 

Ook zijn daar alle benodigde bestanden ter beschikking gesteld voor de Enigma1 boxen. Waarvoor dank aan Kabeltje87

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


hiervoor moet ik nog even kijken voor die zenders om ze toe te voegen. zo ook voor "Het Gesprek"

maar de reden dat je ene keer wel/niet hebt is omdat je wellicht MHW EPG aan hebt staan en dan lijkt het alsof het van mijn file zou komen. Al heb je dan maar voor 2 dagen EPG op die zenders.

 

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Kan het kloppen dat ik de ene keer wel en de andere geen EPG op de themakanalen heb?


De themazenders (HollandDoc, HumorTV, ConsumentenTV, Geschiedenis, Het Gesprek, Disc. Science, Disc. Travel&Living) van CD zijn nu ook toegevoegd in de EPG data bestanden.

De zender id's stonden grotendeels wel al in de xmltv.dat enkel "Het Gesprek" nog niet, deze is nu ook toegevoegd. Bestand is op mijn site beschikbaar.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rytec,

 

Ik zit de Sky zenders nog even door te kijken. En heb het volgende gezien.

 

Sky Sports 1 HD, daar heb je de EPG van SID 3877, ipv van de "hoofd versie" SID 3802 (volgens king of sat), ik kan ook mijn lijst veranderen natuurlijk

 

National Geographic UK (NGC), EPG werkt niet, heeft SID 4607 volgens King of Sat, als ik daar de service info van bekijk is die:

1:0:1:11ff:07ee:0002:011a0000:0:0:0:

IPV die uit jou bestand:

1:0:1:0ef7:07f1:0002:011a0000:0:0:0

 

Verder mis ik nog:

Discovery RealTime > SID 6203

Discovery RealTime +1 > SID 52445

en evt

Discovery Home & Health > SID 6208

Discovery Home & Health +1 > SID 6210

 

Maar ik ben al heel blij hoor smile

 

Dave

DM800, OpenPli, Visiosat G3D, Astra 19.2 + 23.5 + 28.2 + Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
Enne discovery HD & NGC HD?


Deze kan ik nog niet te pakken krijgen alsook niet Acht, dus daar wachten we nog even op.

@Davey,

Ik ga die puntjes nakijken maar zijn de door jou opgegeven id's dan de hoofdzenders van Sky UK?

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rytec
@Davey,

Ik ga die puntjes nakijken maar zijn de door jou opgegeven id's dan de hoofdzenders van Sky UK?


Sky Sports HD 1 (SID 3802) op King of Sat heeft een link naar de site van Sky UK, die van SID 3877 heeft die niet.

De dun gedrukte versies van andere Sky kanalen zijn soms duidelijk voor iets anders (Sky sports 2 for pubs) en soms zie je dat er bijvoorbeeld arabisch als taal bij zit. Ik weet dat er bijvoorbeeld van veel Sky kanalen een versie voor Ierland is die heeft Ierse reclame en daar heb je een Ierse abbo voor nodig.

Ik heb 5x Sky Sports 1 in mijn DM staan maar heb maar beeld op 2. en die zijn dan ook weer beiden met die link naar Sky UK. Het is allemaal wel verwarrend.

Dave

DM800, OpenPli, Visiosat G3D, Astra 19.2 + 23.5 + 28.2 + Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DaveyNL
Hi Rytec,

Ik zit de Sky zenders nog even door te kijken. En heb het volgende gezien.

Sky Sports 1 HD, daar heb je de EPG van SID 3877, ipv van de "hoofd versie" SID 3802 (volgens king of sat), ik kan ook mijn lijst veranderen natuurlijk

National Geographic UK (NGC), EPG werkt niet, heeft SID 4607 volgens King of Sat, als ik daar de service info van bekijk is die:
1:0:1:11ff:07ee:0002:011a0000:0:0:0:
IPV die uit jou bestand:
1:0:1:0ef7:07f1:0002:011a0000:0:0:0

Verder mis ik nog:
Discovery RealTime > SID 6203
Discovery RealTime +1 > SID 52445
en evt
Discovery Home & Health > SID 6208
Discovery Home & Health +1 > SID 6210

Maar ik ben al heel blij hoor smile

Dave


Ik heb de sky sports HD id's gewijzigd alsook die voor sky sports 2, stond ook niet goed.
ID voor NGC is ook gewijzigd.
Ook heb ik nu de ID's van die Disc. realtime en home & health toegevoegd in de datfile maar zijn nog niet verwerkt in de epg data.
Nieuwe file staat online.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...