Ga naar inhoud


[Satelliet] VTMKazoom bij TVV vlaanderen


koostronics

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: zzzzzzz

Het is zeker geen subjectief gegeven, de meetgegevens bewijzen dat de bitrate bij de Vlaamse TVV zenders toch echt wel laag liggen, en TVV zelf toegeeft dat die transponder nu echt wel propvol zit.
Maar ja, misschien kijk jij op een 22" TV'tje, hoe kleiner het toestel hoe minder je dat gaat zien, natuurlijk.

42 inch plasma van philips en ik geef toe dat het beeld niet schitterend is, maar het is niet storend slecht te noemen. En het geluid is misschien wat aan de doffe kant maar ook dat vindt ik niet écht storend. Ik ben allesinds blij met de laatste toevoegingen/veranderingen. En wie dat niet is: Telenet/Belgacom staan je met open armen op te wachten.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Ik weet niet op wat voor apparatuur jullie kijken en vanaf welke afstand jullie kijken maar ik heb echt nergens last van. Verder is VTMKazoom echt wel een kwaliteitzender...Wat een geweldige tekenfilms worden er uitgezonden grin



Sony Bravia 46" full hd, hdmi aangesloten op mijn Kathrein 910 hd ontvanger, vele andere sd zenders geven een prachtig beeld. Is zeker geen probleem van de ontvanger of tv. Ook de afstand tot tv is niet te dicht op het scherm maar zeker 4,5m .
Maar ja zoals eerder gezegd op een 20" of 26" schermpje zal het niet zo opvallen.

Mvg.
BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Davev
En het geluid is misschien wat aan de doffe kant maar ook dat vindt ik niet écht storend. Ik ben allesinds blij met de laatste toevoegingen/veranderingen. En wie dat niet is: Telenet/Belgacom staan je met open armen op te wachten.

Allez, vind je dat nu een mentaliteit ?
"Als 't u niet aanstaat ga maar elders ?", ik hoop dat dit jouw standpunt is en TVV niet dezelfde mentaliteit aanhoudt, anders zijn we ver van huis.
Ik ben in elk geval niet bang om terug te keren naar de kabel.
Ik ben niet getrouwd met TVV, en mijn vrij gekozen apparatuur wordt niet nutteloos zonder een TVV abonnement.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet ook wel met de prijs rekening houden, ben onlangs eens gaan informeren bij telenet.

abbonement kost me jaarlijks ongeveer 160euro en huur digibod recorder 8euro per maand = 96euro. dit wil zeggen 256euro per jaar, hiervoor heb ik 2jaar tvv!!

En kijk ik met mijn draaibare sat opstelling Fta naar tal van sportwedstrijden waar ik bij telenet nog eens 15euro per maand moet neertellen. Dit wil zeggen dat mijn abbo bij telenet zou oplopen tot 436euro per jaar, sorry maar... Geef mij maar tvv en de tal van FTA zenders.

Gewoon schandalige prijzen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lithion
Dat is nu net de mentaliteit die veel mensen ontbreekt, waardoor sommige diensten (internet, telefonie,...) zo duur zijn. Mensen moeten leren veranderen van leverancier als ze niet content zijn.

Wel, ik doe dat regelmatig (gas, electriciteit, internet, banken, noem maar op).
En ik zal dat zeker nog doen, ik vind het wel jammer dat ik het zal moeten doen met TVV, het leek allemaal zo veelbelovend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zjik
Je moet ook wel met de prijs rekening houden, ben onlangs eens gaan informeren bij telenet.
abbonement kost me jaarlijks ongeveer 160euro en huur digibod recorder 8euro per maand = 96euro. dit wil zeggen 256euro per jaar, hiervoor heb ik 2jaar tvv!!
En kijk ik met mijn draaibare sat opstelling Fta naar tal van sportwedstrijden waar ik bij telenet nog eens 15euro per maand moet neertellen.

Je vergeet dus wel dat je die dure schotelinstallatie eerst heb moeten betalen, natuurlijk, inclusief tegenwoordig een dure CAM+smartcard.
Dat komt algauw overeen met een paar jaartjes Telenet.
Bij Telenet houdt die 8€/maand ook de huur van de apparatuur in, bij TVV is dat 10€ zuiver voor abonnement.
Je moet dus wel een beetje eerlijk zijn met je vergelijking.

Origineel bericht van: zjik
Dit wil zeggen dat mijn abbo bij telenet zou oplopen tot 436euro per jaar, sorry maar... Geef mij maar tvv en de tal van FTA zenders.
Gewoon schandalige prijzen!!

Die FTA zenders zijn niet de verdienste van TV Vlaanderen, ook als je daar je abonnement opzegt blijft je schotelset werken, en kun je dus blijven die gratis zenders uit de lucht plukken.
Een combinatie van schotel+kabel lijkt mij dus zeker interessant.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel toch vast dat als je buiten het basisabo gaat bij Telenet de zaken duur worden, want je bent al snel nog eens 10 à 15 Euro bij kwijt als je nog wat bijkomende zenders wil die niet in het basispakket vallen en als bij toeval zit in elk bijkomend pakket nu wel juist één of twee zenders die je zou willen, zodanig dat je ze eigenlijk allemaal moet nemen.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé zzzzzz, bij telenet houd die 8euro idd de huur van die apperatuur in, maar het wordt nooit jouw eigendom. Na een jaartje verdient telenet dus aan je digibox,bij sat is de installatie van mij. de 10euro abbonement die ik bij tvv betaal voor basis abbo zijn nog steeds 40 euro goedkoper dan de 160euro die ik telenet moet betalen voor basis abbo. Sorry maar ik kan tellen en ben voorlopig tevreden met tvv.

Hopelijk komt Norking met nog een beter aanbod. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...