Gast Fibo Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Deze zelfgebouwde analyser heeft 0,25 seconde nodig om 320 MHz te scannen een gehele sat duurt ongeveer 4 seconden dan heeft hij de gehele Horizontaal en vertikaal gedaan. Voor geintreseerde in het project welke tuner etc. is gebruikt stuur een PM.
Rocketscientist Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Citaat: Deze zelfgebouwde analyser Waarom zien wij jou niet op de "dragons den"? Als je het allemaal zelf bedacht hebt valt hier m.i. een hoop aan te verdienen. Misschien een klein filmje op Youtube? Rien Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Feedhunter Rini Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 FIBO leuk apparaat er is een p.m. naar je toe. Groeten Feedhunter Rini I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15, or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor
Gast Fibo Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Rien. Het gaat om hobby bij mij niet om verdienen er zijn meer mensen die iets maken en gebruiken leuk vinden. Rini Komt goed.
Rocketscientist Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Citaat: Het gaat om hobby bij mij niet om verdienen er zijn meer mensen die iets maken en gebruiken leuk vinden. Ook ik heb een hobby, ik spaar van die KLM huisjes en zo. Er is toch niets mee dat je jouw idee om te zetten naar een commercieel verkrijgbaar product? Veel mensen zijn door gebrek aan de kennis niet in staat om zo iets moois in elkaar te zetten. Desnoods schenk je de opbrengsten aan een goed doel. Paul Newman deed/doet dat ook met zijn inmiddels beroemd geworden slasausjes. Stuur mij ook maar een PM met info. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen