Jump to content

Misc - Download

Guest

Recommended Posts

Beste BigAntony,<BR>ik heb heden visual Basic 6 Runtime files gedownload doch zie geen setup.exe of install<BR>weet jij hier raad mee of misschien iemand anders?<BR>groetjes <BR>clem Life without creativity is like a broken pencil<P><P>------------------<BR>

Clem,<P>er staat een *.ini bestand in. Recheter muis en instaleren. Zo wordt alles op de juiste plaats gezet.<P>greetings...<P>------------------<BR>

goedemorgen BigAntony,<BR>heb ik gedaan maar ik denk dat het niet lukt in W98, ik krijg steeds de volgende melding:<BR>"kan bestand Advpack.dll niet vinden terwijl het in de Dir staat en ook nog eens in Windows/system<BR>mocht u mij geen raad kunnen geven, het is niet zo belangrijk daar ik de files reeds manueel op de juiste plaats gezet heb.<BR>Mijn intresse naar vb6 was groot daar ik enkele dagen terug een program had die er naar vroeg.<BR>rgds<BR>clem<P><BR><P>------------------<BR>

Hoi Matthijs,<BR>Dit was de juiste tip alles is goed gegaan!<BR>tot wederdienst.<BR>groeten<BR>clem Life without creativity is like a broken pencil<P><P>------------------<BR>

Waarom download je de visual basic runtimes niet van de Microsoft site. Deze installeert zelf alle bestanden op de goede plaats.<BR>Hier is de link: <A HREF="http://download.microsoft.com/download/vba6/Utility/1/WIN98/EN-US/vbrun60sp3.EXE" TARGET=_blank>http://download.microsoft.com/download/vba6/Utility/1/WIN98/EN-US/vbrun60sp3.EXE</A> <P>Groeten Matthijs<P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.