woonboot Geplaatst: 8 oktober 2009 Delen Geplaatst: 8 oktober 2009 Hallo, Ik heb 2 seca2 kaartjes en een irdeto kaart. Ik heb op deze kaarten geen abonnement en ontvang alleen Ned. 1, 2 en 3. Blijven voor deze zenders de oude kaarten bestaan of moet ik tzt ook over naar seca3. groet, Jan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satcat Geplaatst: 8 oktober 2009 Delen Geplaatst: 8 oktober 2009 Ned 1/2/3 blijven voorlopig gewoon seca2 en irdeto2. Wanneer en of deze zenders ooit naar seca3 gaan is nog niet bekend. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast 44piet Geplaatst: 9 oktober 2009 Delen Geplaatst: 9 oktober 2009 maar geen nederland 1-2-3 hd in seca2 en irdeto Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hadrian Geplaatst: 9 oktober 2009 Delen Geplaatst: 9 oktober 2009 Zo'n SECA2 kaartje is nog best handig in mijn oude DSR2210. Die werkt nu als FTA-ontvanger, maar alleen als er een kaartje in zit. Ik heb hem dus mooi niet teruggestuurd bij het ontvangen van de SEC3-kaart. Handig voor op de slaapkamer Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
woonboot Geplaatst: 9 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2009 Mooi, bedankt. groet, Jan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen