Ga naar inhoud


Iemand ervaring met de E-Reader Touch Editon?


Sjattuh

Aanbevolen berichten

Mijn betere helft wilde mij voor kerst een e-reader geven.

 

Ik lees nogal veel en omdat ik veelal mijn boeken uit NL haal leek haar dit een leuke cadeau. Zo kan ik altijd mijn boeken downloaden en dit apparatus meenemen naar b.v. mijn kantoor (oftewel de enige ruimte in onze woning welke ik zelf mocht inrichten, deze ruimte wordt in de volksmond ook wel 'het toilet' genoemd. Vanzelfsprekend moesten mijn ideeen m.b.t. het zelf inrichten wel eerst worden goedgekeurd... maar ik dwaal af).

 

Deze e-reader touch editon kun je bestellen bij dat dikke mannetje in een blauw pakje waar ik tevens mijn boeken veelal bestel. Dit is een online winkel en zodoende is het nogal moeilijk om dit ding eens een keertje vast te houden en te bekijken. Temeer omdat dit soort apparatuur niet in mijn regio in Turkije verkrijgbaar is.

 

Is er dus iemand die zo een in het bezit heeft en misschien kan vertellen of het inderdaad handig is. Hoe lang voordat de batterij leeg raakt, de leesbaarheid, licht inval een probleem etc.

 

Mijn dank.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Twee weken terug is er net een test van die dingen geweest op Tros Radar, als je naar hun site gaat dan kun je de test ff bekijken.

 

Suc6,

 

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey thx, heb net zitten kijken. Het is alleen jammer dat ze niet iets meer de tekst op de readers in beeld brachten maar er zat hier en daar wel wat nuttige info bij.

 

Zag er zo wel goed uit, misschien vraag ik er wel eentje aan mijn kerstvrouw smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij de winkels van de algemene nederlandse wielerbond kun je 2 sony e-readers in het echt aanschouwen.

Ze hebben er 1 met touch screen en en zonder.

Het touchscreen gaat wel wat ten koste van de leesbaarheid en daarom heeft mijn vrouw de gewone gekocht zonder touchscreen.

 

groetjes Branco

Als het leven een breuk was, zou je hem dan vereenvoudigen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

tsja dan wordt het lastig ja.

 

Mijn ervaring met het touchscreen is dat de leesbaarheid duidelijk minder wordt.

Met het gewone scherm heb je absoluut geen last van lichtinval.

Met het andere scherm heb je hier iets last van.

 

De batterij houdt het echt heel lang uit, ik geloof iets van 3 weken o.i.d.

 

Als het je alleen zou gaan om het ebook lezen zou ik een sony nemen.

Kost hier 199 euro en is mooi afgewerkt in vergelijking tot de andere ereaders.

 

succes met kiezen.

 

groetjes Branco

Als het leven een breuk was, zou je hem dan vereenvoudigen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: branco
tsja dan wordt het lastig ja.

Mijn ervaring met het touchscreen is dat de leesbaarheid duidelijk minder wordt.
Met het gewone scherm heb je absoluut geen last van lichtinval.
Met het andere scherm heb je hier iets last van.

De batterij houdt het echt heel lang uit, ik geloof iets van 3 weken o.i.d.

Als het je alleen zou gaan om het ebook lezen zou ik een sony nemen.
Kost hier 199 euro en is mooi afgewerkt in vergelijking tot de andere ereaders.

succes met kiezen.

groetjes Branco


Hey thx voor de info. Ik wilde ook een van die Sony's, en dan het liefste de 6 inch ivm dat deze iets groter is. Maar dit is wel die met het touchscreen, dus nu zit ik een beetje in dubio ivm jouw advies. Maakt het echt veel uit? Die 2,5cm dat hij kleiner is?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

degene zonder touch-screen is 5 inch en die met is 6 inch.

 

Hij is van mijn vrouw en die is echt een boekenwurm. Zij was in eerste instantie bang dat die 5 inch te klein zou zijn.

Maar als je hem echt in handen hebt en hem goed kunt vergelijken dan valt het erg mee.

En de 6 inch variant is ook weer 100 euro duurder.

 

Kortom, zij heeft voor de 5 inch gekozen vanwege de perfecte leesbaarheid en de prijs.

 

succes met kiezen.

 

Oh ja de sony,s hebben trouwens geen optie om een sd kaart te gebruiken dus je hebt alleen het interne geheugen.

 

 

groetjes

 

Branco

 

Als het leven een breuk was, zou je hem dan vereenvoudigen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: branco

Oh ja de sony,s hebben trouwens geen optie om een sd kaart te gebruiken dus je hebt alleen het interne geheugen


hmm weet je dat zeker?? Op de site waar ik hem heb zien staan stond erbij dat het geheugen kon worden uitgebreid? (bij de 6" weer natuurlijk...)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...