Ga naar inhoud


[DM800HD] CD HD kanalen blijven zwart


Gast Cruzy2000

Aanbevolen berichten

Sinds gisteren een vreemd probleem met m'n DM800. Ik draai Pli Jade2 al maandenlang zonder problemen, ik kon prima kijken naar de HD kanalen van CD want daarvoor heb ik een abonnement afgesloten. Sinds gisteren blijven de HD kanalen (NED1 HD, NGC HD en Discovery HD) op zwart. Heel eventjes heb ik beeld terug gehad, maar na zappen kwam het niet meer terug.

 

Ik heb m'n kaart laten heractiveren via de website van CD en ook telefonisch door een dame laten heractiveren, die zei dat ik 'm echt op SBS6 moest laten staan.

Ik zie dat er iets op m'n kaart is gebeurd, want via cardinfo zie ik dat de verloopdata van MANAGEMENT en CANALDIGITAAL nu op 2009-12-14 staan. Daarvoor stonden ze op 2009-12-10 (of 2009-12-01).

 

Dit heeft tot nu toe niet geholpen. Ik heb ook Jade2 opnieuw geflashed en Jade3 geprobeerd maar die bleef hangen tijdens bootproces (bekend probleem, nog niet beziggehouden met oplossing maar verwacht niet dat mijn HD probleem ermee opgelost wordt).

 

Dus met het image Jade2 dat ik al maanden gebruik te herflashen is het probleem niet verholpen.

 

Het vreemde is dat de HD kanalen, bijvoorbeeld de FTA BBC HD en die van Astra het prima doen.

Aan mijn schotelsetup is niets gewijzigd.

 

Wat kan ik nu nog doen om die HD kanalen weer terug te krijgen? CCcam 2.0.11 gebruik ik overigens, net zoals voor de flash.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Yep, met de nieuwe 2.1.2 werkt het nu weer. Tenminste, over het netwerk krijg ik met VLC player beeld. Ben nu niet thuis, maar verwacht dat de TV dan ook wel weer beeld gaat geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vreemd heb zelf op beide dreamboxen 2.1.1 staan maar werkt probleemloos. CD kaart zit in de server waarmee ik intern naar de dreamboxen share, en daar staat wel 2.1.2 op, misschien dat dat het is?

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...