Ga naar inhoud


Vraag van een beginner....


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, <P>Ik ben gisteren eens binnengelopen bij een satellietapparatuur-leverancier en daar gevraagd wat ik zoal nodig had om satelliet tv te ontvangen met zoveel mogelijk kanalen, zowel gecodeerde als ongecodeerde kanalen op de Astra en Hotbird satelliet.<P>Hij raadde mij het volgende aan: <P>- Humax 5400 2CI digitale ontvanger 1099,-<BR>- Aston Seca Common Interface v1.05 399,-<BR>- 80 cm Schotel 69,-<BR>- LNB/ALPS Universele LNB 0,6 dB 80,-<P>Kan iemand mij vertellen of ik hier dan inderdaad een goede en complete set mee heb of mij evt. tips voor aanvullingen en/of vervangingen van bovenstaande? <P>Vast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


En dan nog een actuator voor je schoteltje dan is het bijna perfekt. Bijna want je zal dus nog een abbotje her en der af moeten sluiten, of is dat niet de bedoeling?<BR>Suc6 rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou,ik vindt toch,om te beginnen,heeft<BR>Rene een heel mooi setje....<BR>Rene,als je nu nog gaat surfen op de beginnersvragen bij deze site,ben je weekje's verder en verneem je vanzelf<BR>wat voor ontbrekende atributen je nog wilt aanschaffen.....Succes hf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en als deze meneer nou eens boven op de slaapkamer andere zenders wil kijken als dat vrouwlief beneden doet? 4 lnb's dan maar en 2 switches en een receiver, wie maakt deze chaos compleet en stelt een leuk setje samen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok laat ik zelf een begin geven voor config Astra/Hotbird:<BR>- Humax 5400 (nokia/echostar whatever)<BR>- 2e el cheapo CI receiver: strong bijv.<BR>- 2x DiseQ switch voor Astra - Hotbird<BR>- coax kabel<BR>- dish 85cm<BR>- 4x Lnb<BR>- VP20 programmer + acc.<BR>- Goldwavers<BR>- muurbeugel/ standaard<BR>- ... ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee nee nu even een echte complete lijst, zodat we er ALLEN wat aan hebben. Dus inderdaad credits naar sat4all, "ome willem", bonny voor zijn alleraardigste software en jah wie vergeet ik nog meer?<BR>Geen grappen meer nu, serieus ... DE COMPLETE lijst voor Astra/Hotbird, wie oh wie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ben ik niet helemaal met je eens.<BR>Ik heb zelf ook 2 maanden een 3000IP-VIA gehad maar die bak is ook niet helemaal bug-vrij. Het is wel een heel veelzijdig apparaat, dat ben ik met je eens.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 05-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...