Ga naar inhoud


xmltv.dat testbestand inclusief ziggo


Rytec

Aanbevolen berichten

In bijlage een aangepaste xmltv.dat met daarin ook de mappings voor de epg van de ziggo zenders.

Let wel! niet alle ziggo zenders zijn verwerkt daar ik enkel de reeds aanwezig epg data uit mijn bestand koppel.

Maar het zou fijn zijn als de kabelgebruikers onder jullie dit ook eens willen testen.

xmltv.zip

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Rytec,

 

Het lijkt er op dat Ziggo in verschillende regio's verschillende service references hanteert. In mijn regio (Den Haag) is de reference van Nederland 1:

 

1:0:1:1F44:8:1F4:FFFF0000:0:0:0

 

In jouw file is dat 1:0:1:2711:000a:03e8:ffff0000:0:0:0, als ik het goed zie.

 

Als dat zo is dat wordt een universele xmltv.dat bijna onbegonnen werk en zouden we per regio verschillende files moeten maken.

 

Groeten,

Harrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Blackbriar
Hallo Rytec,

Het lijkt er op dat Ziggo in verschillende regio's verschillende service references hanteert. In mijn regio (Den Haag) is de reference van Nederland 1:

1:0:1:1F44:8:1F4:FFFF0000:0:0:0

In jouw file is dat 1:0:1:2711:000a:03e8:ffff0000:0:0:0, als ik het goed zie.

Als dat zo is dat wordt een universele xmltv.dat bijna onbegonnen werk en zouden we per regio verschillende files moeten maken.

Groeten,
Harrie


De file die Rytec gebruikt bestaat uit service-id's van Ziggo oost (oftewel het voormalig @home gebied).
Net zoals bij de picons zou hier ook onderscheid gemaakt moeten worden tussen oost en west (voormalig multikabel/casema).

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is haalbaar om per regio verschillende files te maken en deze klaar te zetten op m'n site en misschien dat Mike die dan ook wilt meenemen in z'n feeds.

 

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, Ziggo heeft 2 gebieden die elk hun eigen servicerefs hebben. Het ene gebied is het voormalige @home gebied, het andere is het voormalig Casema/Multikabel gebied.

 

In de Picon bestanden kunnen de betreffende servicerefs uit de symlinks gehaald worden, zie: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1731614/Downloadbare_Ziggo_Picons#Post1731614

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zou je gewoon alle mogelijke combinaties erin kunnen zetten, dus dan heb je Ned3 een keer of 5. Bij het laden van de lijst kan ik - denk ik -wel filteren welke refs aanwezig zijn op de ontvanger en welke ik kan negeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik snap er dus helemaal niets van. Heb gisteren beide 8000's geflashed met de Milo nfi van 17-10, vervolgende de xmltvimport (0.9.5-r6) via de extensions opgehaald en vervolgens de gewijzigde xmltv.dat geplaatst (size 24844) en voor het gemak de handel maar gereboot. Na een nacht standaard epg voor ziggo (2+2) en now/next voor de cds kanalen... confused

De extensie binnen het applicatie menu doet niets vandaar dat ik maar een nachtje gewacht heb. Waarschijnlijk heb ik hier & daar een berichtje gemist over deze versie?

 

Gert.

 

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Catastrofus

Ik snap er dus helemaal niets van. Heb gisteren beide 8000's geflashed met de Milo nfi van 17-10, vervolgende de xmltvimport (0.9.5-r6) via de extensions opgehaald en vervolgens de gewijzigde xmltv.dat geplaatst (size 24844) en voor het gemak de handel maar gereboot. Na een nacht standaard epg voor ziggo (2+2) en now/next voor de cds kanalen... confused
De extensie binnen het applicatie menu doet niets vandaar dat ik maar een nachtje gewacht heb. Waarschijnlijk heb ik hier & daar een berichtje gemist over deze versie?

Gert.


haal de recentste xmltv.dat file van mijn site voor de zekerheid.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rytec
Origineel bericht van: Catastrofus

Ik snap er dus helemaal niets van. Heb gisteren beide 8000's geflashed met de Milo nfi van 17-10, vervolgende de xmltvimport (0.9.5-r6) via de extensions opgehaald en vervolgens de gewijzigde xmltv.dat geplaatst (size 24844) en voor het gemak de handel maar gereboot. Na een nacht standaard epg voor ziggo (2+2) en now/next voor de cds kanalen... confused
De extensie binnen het applicatie menu doet niets vandaar dat ik maar een nachtje gewacht heb. Waarschijnlijk heb ik hier & daar een berichtje gemist over deze versie?

Gert.


haal de recentste xmltv.dat file van mijn site voor de zekerheid.


Done. Gedownload & geplaatst. Nu reageert de EPGimport in Applicaties ook weer. Er zit in ieder geval weer aktie in de plugin, dit itt de vorige xmltv.dat. Blijkbaar/wellicht haalt hij op dit moment de epg weer op...

To be continued.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

In ieder geval weer epg op de cds kanalen dankzij de laatste xmltv.dat... cool

Op de kabelkanalen zie ik (op dit moment, 20 minuten na het starten van het ophalen van de epg) niet meer epg dan ik al had.

Maar wat niet is kan nog komen!

 

To be continued.

 

Gert.

 

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kun je nog geen epg van mij op krijgen daar die channelrefs nog niet definitief in deze xmltv.dat zitten omdat we het probleem hebben met die Oost en West, dus voordat ik dit samenvoeg wil ik dit eerst nog even als test aanbieden.

Blackbriar heeft me een lisjt van West gestuurd die ik zal verwerken samen met die van jou Oost.

Dan mogen jullie die testen.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...