Ga naar inhoud


[DM7025+] Hakkelen als je langer naar een kanaal kijkt en zapt dan


Ptje

Aanbevolen berichten

Ik heb eigenlijk al zolang ik de 7025+ heb, het probleem dat als ik langer naar een kanaal zit te kijken en ik zap dan naar vooral Rtl4 en 5, dan hakkeld het beeld. Iedere seconde gaat ie dan een paar frames verder. Het geluid loopt dan wel gewoon verder. Ik draai Pli Jade3, maar ik heb niet het idee, dat het met de image te maken heeft. Het lijkt er op, dat ie beeld en geluid niet gesyncd krijgt. Zap je een keer heen en weer, dan is het over. Zap je niet heen en weer, gaat het uren door.

 

Iemand ooit meer gezien ? Zoja, is er een oplossing voor ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik laat de tuner opstarten met nickelodeon, dan heb ik het niet. Het gebeurd alleen nog wel, nadat je lang na dezelfde zender kijkt en dan naar vooral Rtl4 en 5 zapt. Diezelfde hik die je ziet als ie synct, lijkt me hetzelfde alleen blijft ie dan herhalen. Het geluid loopt dan door, dus lijkt het beeld er niet bij te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig zag ik dit afgelopen week-end voor het eerst op mijn DM800. Ik heb dit nooit gehad en aangezien ik net wat had zitten prutsen met XMLTV Import en de nieuwe tuner driver dacht ik dat het daar aanlag.

SimCat

 

ET9000 Open PLI

DM800 Open PLI

DM500 Open PLI

Visiosat Astra 1+2+3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...