Ga naar inhoud


[DBOX-II] cccam in pb enigma


aranco

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: bigm
probeer eens
/var/etc
en dan is het CCcam.cfg
Als ik mij niet vergis


Dat was wel altijd zo, maar ik denk dat metropar wel eens gelijk kan hebben, ik kan hem nl ook nergens vinden.
Ik zal maar eens een andere versie van cccam gaan proberen dan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raad je cccam 2.12 absoluut af !!!...

ik had veeeeeeel problemen, blokkeringen en shares die misliepen; op aanraden van vrienden van een Duitse board teruggekeerd naar cccam 2.09 en daarmee was alles terug OK en heel vlotjes sharen !!!

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: yvessr
Ik raad je cccam 2.12 absoluut af !!!...
ik had veeeeeeel problemen, blokkeringen en shares die misliepen; op aanraden van vrienden van een Duitse board teruggekeerd naar cccam 2.09 en daarmee was alles terug OK en heel vlotjes sharen !!!


Bedankt voor het advies, maar is het niet zo de canaldigitaal kaart het niet doet met cccam beneden de 2.1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik had ook allerlei fout meldingen met een van mijn boxen, oa flash zou vol zijn terwel er nog ruimte was. Snel opnieuw een image er op gezet en de problemen waren over.

 

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik al gedaan, cccam er op nieuw in gezet, maar ik krijg met een interne share geen beeld op mijn dbox2 (terwijl dat met seca2 wel lukte).

Ik weet niet wat er mee aan de hand is, het lijkt wel of cccam of de seca3 kaart van c+ dat niet meer toe staat.

Hier mijn cccam.cfg:

 

ipbox

f: jan jan1

c: ip dbox2 12000 piet piet1

 

dbox2

f: piet piet1

c: ip ipbox 12000 jan jan1

 

Bij intern hoef je geen poorten te openen , dus zou het zo normaal gesproken toch moeten lukken of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij in een andere box zit maakt het niet uit. Dacht dat CCcam de seca3 niet kon lezen. Maar als je al een werkende server hebt, moet je naar de client kijken en mijn verhaaltje even vergeten.

 

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...