Ga naar inhoud


Nieuwe NLB r11102 image voor ipbox9000


ikbennico

Aanbevolen berichten


Laat maar, de wachtwoorden doen het weer, uit het niets.

De hele ochtend overigens al problemen.

1. Kan geen Anaal digitaal kanalen meer ontvangen, dit probleem is overigens nog niet opgelost.

2. Opeens werden de fabrieksinstellingen teruggezet, dus ik kon me hele IPBOX opnieuw gaan flashen.

3. Wachtwoorden werkte opeens niet meer, nu opeens weer wel. Dit zal dan wel een cache probleem zijn.

 

Wie heeft ook sinds vanmorgen geen ontvangst meer en wat kan ik het beste doen?

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterker nog geen enkel programma is nu meer te zien. Daarna kan ik tevens geen zenders meer ontvangen.

Ondanks dat mijn vorige image niet stabiel was ga ik toch maar terug naar deze ik merk wel of het kan of niet.

 

Citaat:
Laat alsjeblieft de NLB10513 staan, de nieuwere versie is alleen maar achteruit en terug in de tijd. Alleen cool skin, scannen gaat niet goed en vind maar 108 kanalen, gecodeerde kanalen blijven soms zwart en nog steeds zomaar panics...

 

Misschien had ik deze inderdaad niet moeten neerzetten, maar ja kon niet anders want de IPBOX ging uit zichzelf de fabrieksinstellingen installeren toen ik gisteren opstarten.

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er geen lol in hebt, kan je beter een ander hobby kiezen. Je loopt altijd de kans dat er zaken niet meer werken zoals je gewent was, echter wordt er nooit een nieuwe versie uitgebracht als er ook niet iets is verbeterd. Hoe lang kan het duren om een oude versie weer terug te zetten?

 

Ik werk zelf met PKT 6.0 E2 en naar volle tevredenheid, zou nooit meer terug gaan naar NLB of SIF.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

By mij draait de NLB11102 (dhcp fix) versie nagenoeg probleemloos. Timeshift en alle onnodige servers (samba, ssh) uitgezet, en verder overal van afgebleven. Gewoon mgcamd 1.33 en newcs 1.67 gebruikt. Zelden freezes. Wat mij betreft is dit dus wel een vooruitgang.

 

Groet,

Pajarin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...