Ga naar inhoud


iCord firmware 1.00.18 en EPG


bytheway

Aanbevolen berichten

Firmware .18 (via duitse forum, nog niet via sat-update) geeft 7-dagen BBC1 en BBC2 EPG ! Andere engelse zenders, ITV, Ch.4, FIVE enz (nog) niet. Guide-beeld toont TVTV logo, rechts boven, bij selecteren van of BBC1 of BBC2.

David Bytheway

 

2x Humax iCord

Multytenne-4-twin

Multytenne-3-twin

Samsung LE40A686

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier ook de nieuwe software ingeladen. Ik las wel op een duits forum dat ook de ondersteuning voor Canal Digitaal inzake de seca3 ondersteuning is verbeterd. Nog niet de EPG verbetering van de BBC1+BBC2 met tvtv opgemerkt.

 

Met groet ICordHD

TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28

Humax IcordHD astoncam2.25

Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC

Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel hoor ook hier de 13 dagen TVTV EPG bij BBC1 en BBC2. Kan wel zeggen een goede verbetering smile. De ondersteuning van codering bij CDS geen verandering tot nu toe ondervonden. confused

 

Met groet;

 

ICordHD

TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28

Humax IcordHD astoncam2.25

Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC

Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13-dag TVTV EPG, BBC1 & 2 was weg op zaterdag 24e, maar is nu weer terug. Hopelijk blijft het nu goed. Misschien heeft het te maken met CD kaart-"verversing" s'nachts ??? Mijn hummy was wel op Ned-1, Astra-1, niet op een Astra-2 zender s'nachts vrijdag-op-zaterdag.

David Bytheway

 

2x Humax iCord

Multytenne-4-twin

Multytenne-3-twin

Samsung LE40A686

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij iets gemerkt van de verbeterde CDS codering ondersteuning en de hummy. EPG loopt hier goed mee. cool

TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28

Humax IcordHD astoncam2.25

Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC

Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar hoe krijg je e.e.a. op de Icord

 

heb de firmware op usb stick fat geformateerd staan, stop hem in de usb ingang en hou record ingedrukt terwijl ik aan de achterzijde van de Icord de schakelaar op "aan" zet. Alles wat ik zie is loading 000%

 

wie weet de oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakelaar aan de achterzijde uitzetten. Daarna standbye knop aan de voorzijde ingedrukt houden en schakelaar aan de achterzijde weer aanzetten. Wachten dat op het TV-scherm de melding verschijnt "software update". Na installatie fabrieks reset geven anders wordt de nieuwe software niet geactiveerd.

 

Met groet;

 

ICordHD

TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28

Humax IcordHD astoncam2.25

Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC

Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Fokke-Gerrit

Na installatie fabrieks reset geven anders wordt de nieuwe software niet geactiveerd. Dat hoeft niet meer hij activeerd hem ook wel zonder reset hoor.

 

Ik heb gewoon de usbstick er in gedaan toen humax aan stond to hij zegt usb gevonden daarna de humax uit gedaan en weer aan met rec knop in gedrukt tot medling dat hij update

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd. Mijn USB-stick is zeker FAT-32!

 

Bij mij BBC EPG's vallen nog steeds in en uit; een dag wel, volgende dag niet. Ik heb geprobeerd de hummy getuned of op Ned-1 of BBC laten staan 'snachts, ook standby of 'aan' maar geen duidelijk conclusies kunnen uittrekken.

 

Heeft iemand een idee waarom EPG's uitvallen?? confused

David Bytheway

 

2x Humax iCord

Multytenne-4-twin

Multytenne-3-twin

Samsung LE40A686

Link naar reactie
Delen op andere sites

... OKe, net gemerkt dat ik heb nu GEEN EPG (niet alleen BBC maar ook Ned 1 enz.) ALLES is nu alleen "now-and-next". Is het mogelijk EPG-refresh te forceren?? Belangrijker, waarom geen auto EPG ?? Hummy probleem, CD probleem, instelling probleem ? Zeker mijn probleem! frown

 

David Bytheway

 

2x Humax iCord

Multytenne-4-twin

Multytenne-3-twin

Samsung LE40A686

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Fokke-Gerrit

Ik heb ook het probleem dan met CD als hij bijvoorbeeld op rtl 4 staat en als ik dan zap naar de sbs6 vero ned 1,2,3 dan heb ik geen epg maar doe ik de humax uit op Ned 1 of een van de ander waar ik dan geen epg op heb. Als ik dan de humax aan doe dan heb ik weer epg op die zender maar dan heb ik op de zender waar ik dus eerst epg op had zoals alle rtl en die allmaal in dat rijd je zitten nu geen epg meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...