Ga naar inhoud


[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000 (2009-10-24)


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Ik heb dit image in mijn DM8000 geinstalleerd. Ik heb 4 LNB en die geconfigureerd in tuner configuration. Nu heb ik Tune failed met bijna alle kanalen.

Ik doe dan een Satellite scan van Astra 19.2 en die vindt maar 95 services. HOe komt dit?

 

Ik had al een vorig Milo image geintalleerd 3 maanden geleden en toen gingen alle kanalen wel.

 

Wat kan ik doen? Het image opnieuw installeren? Ik heb het nu in multiboot met BA.

 

Christine

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik heb vanaf deze release problemen met het programmeren van timers via de webinterface. je kan wel de tijden voor de opname ingeven, maar geen zender meer kiezen. als je op een bouquet klikt dan komen nier meer de zenders om uit te kiezen naar voren. verder zie je in het venster wat foutmeldingen staan. hopenlijk is dit opgelost in de komende release want ik programmeer de timers in mijn box vaak vanaf mijn laptop.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat me beginnen om te melden dat de milo image dik in orde is. Hier nu mijn vraag? Is het mogelijk de bootimage (foto van paardenkar) en ook die voor initialising defaults (andere foto van paardenkar) te vervangen door laat ons zeggen je eigen foto's? Misschien heb ik wel 2 foto's van mijn vriendin (wellicht op paardenkar) die ik liever zie tijdens het booten. Moest iemand weten waar deze files staan en hoe ik ze vervang, laat t me dan weten. Wellicht dat er nog anderen zijn die zich dit afvragen. Groetjes,

 

lotusje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lotusje
Laat me beginnen om te melden dat de milo image dik in orde is. Hier nu mijn vraag? Is het mogelijk de bootimage (foto van paardenkar) en ook die voor initialising defaults (andere foto van paardenkar) te vervangen door laat ons zeggen je eigen foto's? Misschien heb ik wel 2 foto's van mijn vriendin (wellicht op paardenkar) die ik liever zie tijdens het booten. Moest iemand weten waar deze files staan en hoe ik ze vervang, laat t me dan weten. Wellicht dat er nog anderen zijn die zich dit afvragen. Groetjes,

lotusje


Hardop denkend, bestond er niet een extensie voor het veranderen van het bootlogo? Volgens mij heb ik die wel eens gezien. Kwestie van zoeken denk ik.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon in jou webbrowser het ip adres van de dreambox intikken. http:// 192.168.1.... en dan enter. je krijgt dan een interface te zien waarmee je via de pc jou dreambox kan bedienen, timers kan programmeren, naar zenders of opnames van de harde schijf kijken (wel VLC op jou pc installeren).

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Christ1ne
Ik heb het opgelost met het image opnieuw te installeren.

Christine


heb ik ook gedaan, maar dat heeft niet geholpen. misschien moet ik mijn backup van de instellingen niet meer terugzetten. mogelijk zet ik daarmee ook het probleem weer terug in de image.

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een dreambox 800 ik log in niet met ip

 

maar met naam

 

tik ff dit in

 

dm800

 

en geef enter

 

voor een dreambox 8000 al het dit zijn

 

dm8000

 

het werkt op exployer zo en op firefox ook dus zal het ook wel op safari zo werken

 

succes

 

 

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

 

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lotusje
Laat me beginnen om te melden dat de milo image dik in orde is. Hier nu mijn vraag? Is het mogelijk de bootimage (foto van paardenkar) en ook die voor initialising defaults (andere foto van paardenkar) te vervangen door laat ons zeggen je eigen foto's? Misschien heb ik wel 2 foto's van mijn vriendin (wellicht op paardenkar) die ik liever zie tijdens het booten. Moest iemand weten waar deze files staan en hoe ik ze vervang, laat t me dan weten. Wellicht dat er nog anderen zijn die zich dit afvragen. Groetjes,

lotusje


Sorry hoor,
Maar wat doet iedereen toch met hun box,?

Zit sommige mensen 200 keer per dag hem te rebooten of zo.

Ik installeer iedere keer de laatste image, en in die week reboot ik de tuner nooit..

En die paardjes ( Mooie Dieren Trouwens Mike )
Maken mij niets uit ( En de koetsjes ook niet )
Gebruik de tuner om tv te kijken en niet naar een BOOT logo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: whatyouneed
ik heb een dreambox 800 ik log in niet met ip

maar met naam

tik ff dit in

dm800

en geef enter

voor een dreambox 8000 al het dit zijn

dm8000

het werkt op exployer zo en op firefox ook dus zal het ook wel op safari zo werken

succes


Hier met google chrome werkt het ook met dm7025 laugh

Dreambox 8000 4*S2 1TB HDD 1GB CF Wavefrontier T90 Samsung LEDTV UE32B7020

My DM8000 is powered by OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Christ1ne
Ik ga naar het IP van mijn dreambox in mijn browser Safari, maar die vindt de webinterface niet:

Safari can’t open the page “http://192.168.1.35/” because Safari can’t connect to the server “192.168.1.35”.
Vanuit Gemini gaat dat wel.

Christine


raar. bij mij lukt het wel in safari en firefox. dit heeft bij mij altijd zo gewerkt met verschillende images (Geminim,PLI, LT,Milo) en bij verschillende dreamboxen (500,7000,7025,8000) . Probleem zit waarschijnlijk in jou netwerk.

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een plugin voor bootlogo's, nooit geprobeerd, maar volgens mij zit die gewoon in de feed.

Als je even googlet dan vind je ook makkelijk diverse bronnen met hoe je dit kunt doen.

 

Ik zie het logo maar zelden - en ik zit bijna elke dag nieuwe software te installeren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...