Ga naar inhoud


[Settings Rayhtec] Rotorsettings voor v11, door Ben (01-10-2009)


chrisch

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: chrisch
Was me van geen kwaad bewust dat er een emu in zat. Sorry.



Het gaat niet om de emu, het zijn de key's in de kanalenlijst die niet zijn toegestaan op Sat4all.
Overigens nu ik beter kijk is het een exacte copie van de kanalenlijst van Johan45
Dat er een aantal transponders een rotor verwijzing hebben gekregen doet daar niets aan af.
Niet erg netjes om de naam van de maker uit de lijst te verwijderen en dan ook nog naar een key site te verwijzen.(zie voorkeur kanaal 1681 tm 1683)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Het gaat niet om de emu, het zijn de key's in de kanalenlijst die niet zijn toegestaan op Sat4all.

Duidelijk. Ik had de lijst toegemaild gekregen van Ben. Heb 'm niet gecontroleerd (beschik nu niet over een philips, is uitgeleend), dat was niet zo handig. Heb het bestand dus niet gecontroleerd. Dom, maar met goede bedoeling geplaatst: aangezien er een hoop vraag is naar een rotor lijst dacht ik een hoop mensen hier wellicht blij mee te maken. Van een bewuste plaatsing van keys is dus geen sprake.
Origineel bericht van: Johan45
Overigens nu ik beter kijk is het een exacte copie van de kanalenlijst van Johan45
Dat er een aantal transponders een rotor verwijzing hebben gekregen doet daar niets aan af.

Nogmaals: als het niet gecontroleerd is, weet ik dat dus niet. Ik kijk wel verder uit om hier voortaan iets neer te zetten.
Origineel bericht van: Johan45
Niet erg netjes om de naam van de maker uit de lijst te verwijderen en dan ook nog naar een key site te verwijzen.(zie voorkeur kanaal 1681 tm 1683)

Eens, desalniettemin heeft iemand wel de moeite genomen om jouw (overigens prima-) lijst aan te passen voor rotorgebruikers.

Ik heb overigens zojuist even gekeken in de door jouw genoemde kanalen en daar staat een site vermeld die:
1. niet meer bestaat (zet er maar .nl achter, wat 't vroeger was, dan kom je bij zo'n "domeinkapersite" terecht);
2. het forumgedeelte bestaat (nog) wel, maar tot maart 2010. Daarna stop de volledige site ermee;
3. site verspreidt allang geen keys meer. Deze site uitmaken voor een key-site doet het betreffende forum tekort.

Nouja, de mensen die echt belangstelling hebben bij Johan45's lijst, aangepast voor rotorbezitters, weten 'm wel te vinden. Met dank aan de originele maker en de aanpasser.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chrisch
Ik heb overigens zojuist even gekeken in de door jouw genoemde kanalen en daar staat een site vermeld die:
1. niet meer bestaat (zet er maar .nl achter, wat 't vroeger was, dan kom je bij zo'n "domeinkapersite" terecht);


Dat is dan meer geluk dan wijsheid ...

Origineel bericht van: chrisch

2. het forumgedeelte bestaat (nog) wel, maar tot maart 2010. Daarna stop de volledige site ermee;


Wat is het verband, of is daarmee plagiaat toegestaan.!


Origineel bericht van: chrisch

3. site verspreidt allang geen keys meer. Deze site uitmaken voor een key-site doet het betreffende forum tekort.


Onzin chrish.
De firmware van RayhTec met de kanalenlijst van RayhTec zit vol met key's.
Voor zover mij bekend is dat ongewijzigd te downloaden op de key site.

Origineel bericht van: chrisch

3. Nouja, de mensen die echt belangstelling hebben bij Johan45's lijst, aangepast voor rotorbezitters, weten 'm wel te vinden. Met dank aan de originele maker en de aanpasser.


Maar dan wel zonder key's in mijn kanalenlijst.
Met key's in de kanalenlijst geef ik geen toestemming.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Voor zover mij bekend is dat ongewijzigd te downloaden op de key site.

Prima Johan45. De site is een keysite. Bomvol keys en illegale emu's. Ik zal het nooit meer aankaarten. Maar ik heb het nu opgelost. Zie screenshot ;-)

Origineel bericht van: chrisch
Maar dan wel zonder key's in mijn kanalenlijst.
Met key's in de kanalenlijst geef ik geen toestemming.

Prima, om misbruik van jouw kanaalvolgorde te voorkomen, ben ik zo vrij geweest om deze lijst te voorzien van een waarschuwing voor de gebruikers met bewust kwade bedoelingen.

Onder aan de streep hoop ik dat mensen met een rotor jouw kanaallijst aangepast voor rotorgebruik kunnen waarderen.


post-24986-1318260482,2889_thumb.jpg

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo chris en johan ik ben de maker van die lijst en heb er geen emu,s of key,s aan toegevoegd. als dat er in staat dan stond dat er al in in de lijst van johan maar toch sorry van mijn kant ik had hen overgens al aan johan aan geboden maar die vond hen niet interessant genoeg om hem te plaatsen. groet Ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ben

In mijn lijsten staan geen key's.

De lijst die door chrisch is geupload wel, dus moet je bij chrisch zijn voor wat de key's betreft.

 

@chrisch

Geloof maar wat je geloven wil maar in de RayhTec kanalenlijst staan key's.

Vandaar dat RayhTec zijn kanalenlijsten hier niet mag uploaden.

Ik begrijp van jou dat je het op de key site wel toestaat dus is de site in tegen stelling tot wat jij beweerd nog steeds een key site of is het in ieder geval weer geworden.

Verder heb je de kanalenlijst nu dusdanig verminkt dat ik er niet mijn naam meer aan wil geven.

Ik heb je gevraagd om de key's te verwijderen, wat jij doet is de sectie verwijderen waar de key's in kunnen staan.

Is net zo iets als de tandarts die een gaatje moet vullen maar gemaks halve de kies maar trekt.

Het bestand wordt dan ook weer verwijderd, want hier heeft niemand iets aan ....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Verder heb je de kanalenlijst nu dusdanig verminkt dat ik er niet mijn naam meer aan wil geven. Ik heb je gevraagd om de key's te verwijderen, wat jij doet is de sectie verwijderen waar de key's in kunnen staan. Is net zo iets als de tandarts die een gaatje moet vullen maar gemaks halve de kies maar trekt. Het bestand wordt dan ook weer verwijderd, want hier heeft niemand iets aan ....

Het is een kwestie van copy-paste binnen MES naar een andere MES om een werkende kanaallijst te maken. Ik neem aan dat de meeste Philips hobbyisten dat inmiddels wel snappen. Alsmede hoe je een EMU in een kanaallijst plaatst. Ook in een kanaallijst zonder "CODE" block.

Ik heb nu, als laatste poging voor de rotorbezitters, de keys met de hand (met een ongetwijfeld illegaal programma) verwijderd (hetzelfde programma waarmee je dus een EMU vult). Het resultaat is 100% keyvrij, maar toch niet verminkt wink

RayhTec11a rotor nokeys.zip

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keurig chrisch, zo kan je de key sectie (ook)leegmaken.

Probleem zal zich nu waarschijnlijk wel voordoen dat de key's niet meer te schrijven zijn met de afstandbediening.

Dát probleem had ik met MIJN lege key sectie opgelost in de laatste kanalenlijsten ....

 

Nu nog de kanalenlijsten van RayhTec de key's verwijderen.

dan heb je echt een site die van de censuurlijst kan verdwijnen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Dát probleem had ik met MIJN lege key sectie opgelost in de laatste kanalenlijsten ....
Hoe dan? Daar ben ik wel benieuwd naar. Wil je dat hier delen?

Origineel bericht van: Johan45
Nu nog de kanalenlijsten van RayhTec de key's verwijderen. dan heb je echt een site die van de censuurlijst kan verdwijnen.
Haha - dat maakt me (niet) meer uit hoor. Die site is toch volgend jaar maart verdwenen ;-)

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chrisch
Hoe dan? Daar ben ik wel benieuwd naar. Wil je dat hier delen?


Met een aangepast txt bestandje chrisch.

Origineel bericht van: chrisch

Haha - dat maakt me (niet) meer uit hoor. Die site is toch volgend jaar maart verdwenen ;-)


Wat jij wil het is voor jouw verantwoording neem ik aan.
Maar dan niet meer zeggen dat je geen key's op de site hebt staan ...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Met een aangepast txt bestandje chrisch.

Leuke truuk: ga ik onthouden. Thanks smile

Origineel bericht van: Johan45
Wat jij wil het is voor jouw verantwoording neem ik aan.
Maar dan niet meer zeggen dat je geen key's op de site hebt staan ...

Ik zei toch al dat het een keysite was? wink

Nou ja, in die paar firmwares van Rayhtec dan in het downloadcenter. Die andere bijna 35.000 philips berichten bevatten geen keys.

Voor de duidelijkheid: het is niet mijn forum. Ik modereer alleen daar. De eigenaar van het board vindt het geen probleem om een gevulde EMU ergens te hebben staan in het downloadcenter. Dat is zijn beleid om daar geen beleid in te hebben.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...