Ga naar inhoud


[TF7710PVR] Prolemen met EPG en decoderen na inst. FW


stuk

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik heb eeb TF 7710HDPVR en heb daar de nieuwste firm ware op geinstalleerd die ik heb gedownload van de inporteurs site.

Na een reset te hebben gedaan en de hard disc opnieuw te hebben geformateerd werkt er op bijna geen enkele CD-zender de EPG.

De auto decoderingd functie staat aan in het menu maar deze werkt niet, de ontvanger geeft s'ochtends geen teken van leven in de display terwijl de ontvanger wel behoorlijk warm is aan de bovenzijde.

Iemand bekend met deze problemen? ik zou niet weten wat ik nog meer moet doen.

Alvast vriendelijk dank voor eventuele reacties, Anton.

Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vreemd, ik lees ook berichten van ontvangers die wel probleemloos decoderen en geen EPG probleem hebben.

Wil dat zeggen dat dat per ontvanger verschilt en dus misschien wel terug moet naar de dealer?

Groet,

Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuk,

 

Lees ook even het draadje over Firware nieuws even goed door.

Helaas zijn alle problemen nog steeds niet opgelost.

Media Highway EPG werkt bij mij ook erg slecht. Maar dit ligt voor een groot deel aan Canal Digital.

Auto Decoden moet je van te voren in het menu bij AV settings wel aan hebben gezet.

Ook moet je de bestanden van de voren markeren.

Bij mij werkt dat in ieder geval wel.

 

Groeten Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de functie inderdaad aan staan, alleen ik wist niet dat je de betreffende bestanden ook moet selecteren.

Zou je willen laten weten hoe is de selectie moet doen, ik heb ff gezocht maar kon het in de gauwigheid niet terugvinden.

Alvast dank,

Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuk,

 

Ga naar "File list" waar de opnames staan. Daar zie je rechts onderin de functie "Auto Decoding Reservation" staan.Selecteer de opname die gedecodeerd moet worden en markeer die opname met de "OPNAME" toets. Achter de naam van de opname komt dan "AD" te staan. Pas dan word die opname automatisch gedecodeerd op detijden die je hebt vastgelegd bij AV settings

 

Groeten Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht inderdaad dat het zo zou werken alleen als ik de selectie doe met de opname toets krijg ik de volgende foutmelding:" AUTO DECODING ERROR MASSAGE Auto Decoding Full Duration".

De betreffende opname heeft een blauw/groene aanduiding, is dus volgens mij gecodeerd.

Gr,

Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bart Bouwmeester
Media Highway EPG werkt bij mij ook erg slecht. Maar dit ligt voor een groot deel aan Canal Digital.

Media Highway EPG werkt bij mij ook erg slecht. Maar dit ligt voor een groot deel aan Canal Digital wink

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: stuk
Ik dacht inderdaad dat het zo zou werken alleen als ik de selectie doe met de opname toets krijg ik de volgende foutmelding:" AUTO DECODING ERROR MASSAGE Auto Decoding Full Duration".
De betreffende opname heeft een blauw/groene aanduiding, is dus volgens mij gecodeerd.
Gr,


Exact hetzelfde heb ik ook, weet iemand een oplossing?

Triumphs

 

Topfiled 4000 + 7700HDPVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit me net te bedenken zou het te maken kunnen hebben dat tijdens de hele actie omtrent het installeren van de FW en al het andere de CI-module incl. CD-cart in het CI-slot heeft gezeten. Ik meen me te herinneren dat deze moesten zijn verwijderd tijdens de installatie.

Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

heb na enkele jaren tf5510,nu een tf7710.

 

Afstandbediening slecht(je moet richten als bij de schietvereniging)Heb inmiddels de a.b.5510 in gebruik genomen

 

EPG alleen een paar zenders en daar heel verward.

 

Auto decoding alleen als je de ontvanger aan laat staan,zij zeggen ``standby stand``

 

Het knippen en b.v.verwijderen uit opgenomen bestanden lukt niet (je kan wel selecteren doch verwijderen niet)

 

Al met al dus geen succes

 

Daveydog

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de afstandbediening van de TF5000 voor beide ontvangers. Het signaal uit de remote van de TF7000 is duidelijk minder, hij ligt in een la mooi te zijn. De frontjes van de beide ontvangers dek ik beurtelings af omdat ze beide op dezelfde golflengte zitten. Leve de vooruitgang!

 

Groet,

Marcel

DM8000HD OpenPli v2.1

 

TF5000PVR FW: 08-08-07 / Aston Dual 1.07

Taps: Silverline 0.4 / TF5000 Display v1.40a / RecCopy 4.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarin heb je zeker gelijk. Maar de veel gebruikte zaken functioneren prima met die oude ab. Het is in prettiger om niet als een scherpschutter te hoeven richten en met flinke kracht op een knop te drukken.

 

Ik zou dus de TF7000 open moet maken om dat venster betere doorgang te laten bieden?

 

Gr,

Marcel

DM8000HD OpenPli v2.1

 

TF5000PVR FW: 08-08-07 / Aston Dual 1.07

Taps: Silverline 0.4 / TF5000 Display v1.40a / RecCopy 4.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...