chablis Geplaatst: 26 oktober 2009 Delen Geplaatst: 26 oktober 2009 Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een externe DVD of Blue-Ray Speler? Hebben bepaalde merken nog voor of nadelen en hoe leer je de DM800 dat ding kennen (mounten?). Bedieningservaringen in het algemeen en het branden ermee/ Vragen genoeg dus, ik zie door de bomen het bos niet meer... DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
peter-nmgn Geplaatst: 26 oktober 2009 Delen Geplaatst: 26 oktober 2009 ik ben hier bezig geweest met een externe dvdr (eigen voeding) via usb... maar zonder succes met milo op een dm800 Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chablis Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2009 Origineel bericht van: peter-nmgn ik ben hier bezig geweest met een externe dvdr (eigen voeding) via usb... maar zonder succes met milo op een dm800 En dit is de eerste en enige reactie. Dat klinkt niet erg bemoedigend. Heeft er niemand een USB DVD werkend? DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
conc Geplaatst: 27 oktober 2009 Delen Geplaatst: 27 oktober 2009 Ja hoor. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...spe#Post1728026 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chablis Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2009 Origineel bericht van: conc Ja hoor.http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...spe#Post1728026 Okee conc, ik heb het gelezen. Maar herkent de image dan automatisch de DVD-speler of moet je nog mounten ofzo? Zo ja, Hoe? DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
conc Geplaatst: 29 oktober 2009 Delen Geplaatst: 29 oktober 2009 gaat automatisch. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chablis Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2009 Ga er morgen een halen, benieuwd of als je films brand, deze op een willekeurige stand alone DVD speler het goed doen. Bedankt voor de tip. DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
conc Geplaatst: 29 oktober 2009 Delen Geplaatst: 29 oktober 2009 Ook daar heb ik geen probleem mee. Heb al een aantal dvd's gemaakt van opnames en spelen zonder probleem op een andere speler. suc6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen