Ga naar inhoud


[DM800HD] prijsverschil tussen dm800s en dm800c


tayram

Aanbevolen berichten

Hou nou a.u.b. eens op met dat zielige ge**l en hou het gezellig op dit board.

Op sat4alll worden PM's niet bewust gecensureerd. De enige censuur optie in de forum software ziet een PM ook als een draadje en past dus in PM's dezelfde censuur toe als op het board. Er is geen aparte instelling voor PM's dus kunnen wij dat ook niet uitschakelen. De censuur op het board is nodig omdat het voor een aantal mensen niet genoeg is om in de huisregels van dit board te schrijven dat reclame maken in berichten op dit board niet toegestaan is.

Die regels worden niet gelezen en er wordt ZEER regelmatig reclame gemaakt, dus moeten wij bepaalde mensen die zich als kinderen gedragen tegen zichzelf beschermen door automatisch censuur toe te passen. De goeden lijden dus onder de kwaden, zoals altijd. Daar kunnen WIJ dus niets aan doen.

Ik heb geen zin om WEER uitgebreid uit te mogen leggen waarom reclame hier niet mag. In het kort komt het er simpelweg op neer dat als je reclame wel gaat toestaan iedere toko hier onder diverse namen komt vertellen hoe goed zijn eigen winkel wel niet is en sommige andere figuren hier anoniem komen vertellen hoe slecht de toko van de cuncurrent wel niet is.

Logisch dat we dat niet toestaan. Om dat te snappen hoef je geen geleerde te zijn.

Je mag via PM best incidenteel eens iemand naar een winkel verwijzen, maar alleen als je met die winkel geen banden hebt. Er waren diverse mensen op sat4all reclame aan het maken vor hun eigen winkel en daar is sat4all uiteraard NIET voor bedoeld. Je wordt in zo'n geval natuurlijk definitief gebanned!

D_liver heeft bij deze een officiele waarschuwing (zijn tweede waarschuwing) voor het plaatsen van opruiende en stemmingmakende teksten.

@wian, aangezien jij alles zo goed weet, zie ik de door jou ontwikkelde pricewatsch software t.b.v. sat4all volgende maand wel verschijnen. Dan kun je sat4all eens op positieve wijze benaderen in plaats van gemakkelijk commentaar leveren.

Succes met de ontwikkeling.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ron, rustig aan. Ik heb veel plezier op sat4all en waardeer het dat de moderators en andere mensen achter de schermen er veel tijd insteken om dit board voor ons allemaal mogelijk te maken. De censuur neem ik voor lief. Ook het feit dat we af en toe onze tong moeten afbijten om niet te reageren op een van Toxic[Q]'s posts en dan een ban oplopen.

 

Gemakkelijk commentaar moet ik het helaas bij laten, want board software ontwikkeling is aan mij niet besteed. Maar als ik ergens anders mee kan helpen, kun je me altijd vragen.

 

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's nou jammer. Ik had er eigenlijk al een beetje op gerekend:-)

Ik wilde met die opmerking uiteraard alleen maar aangeven dat je "niet even" een price-watch software pakket kunt maken, maar dat weken of maanden van intensief programmeerwerk is en dat kunnen wij niet betalen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ik de aanstichter ben van al dit onheil. Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat er geen prijsverschil nodig is en dat sommige sat-shops geld willen verdienen aan de verkoop van de DM800C of DM800T ten koste van de "gewone" gebruiker. Dus moet de vrager gewoon even googlelen om de "faire" sat-shops eruit te halen.

 

PS: Via PM kan ik ook niet de naam van de shop naar de vrager sturen. Dat zit in de software en dit dienen we te respecteren.

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: holles
Sorry dat ik de aanstichter ben van al dit onheil. Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat er geen prijsverschil nodig is en dat sommige sat-shops geld willen verdienen aan de verkoop van de DM800C of DM800T ten koste van de "gewone" gebruiker. Dus moet de vrager gewoon even googlelen om de "faire" sat-shops eruit te halen.

PS: Via PM kan ik ook niet de naam van de shop naar de vrager sturen. Dat zit in de software en dit dienen we te respecteren.


Beste holles
je hebt me al goed geholpen. heel erg bedankt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...