Ga naar inhoud


wat vragen over de interface (pli)


-paul-

Aanbevolen berichten

heb sinds deze een week DM8000; is nog even wennen na jaren de 7000 gebruikt te hebben. Een paar dingen vallen me op en ik vraag me af of die ingesteld kunnen worden:

 

1) Als ik op de boeket toetsen druk krijg ik een kanalenlijst ipv de boeketlijst; je moet eerst nog op de blauwe knop drukken om de boeketlijst te krijgen. Kun je dit ergens instellen? De kanalenlijst krijg je immers ook al door op pijl naar boven/beneden te drukken.

 

2) Als ik op een lettertoets druk op de afstandsbediening gaat hij eerst naar het cijfer ofwel begin van de kanalenlijst. Ik dacht dat de 7000 altijd meteen naar het kanaal met de eerste letter ging; is dit in te stellen?

 

3) kun je ergens terug zien welke plugins geinstalleerd zijn? Ik vind dit minder duidelijk dan bij de 7000. Ik heb de networkbrowser geinstalleerd (hij staat niet meer bij de te installeren plugings); maar ik kan hem nergens terugvinden (ik dacht dat hij onder setup==>network zichtbaar zou moeten zijn). Ik kan volgens mij ook nergens controleren wat geinstalleerd is.

 

Alvast bedankt maar weer....

 

Thx,

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...