Ga naar inhoud


Rebox 9000HD Firmware


lennie

Aanbevolen berichten

Heb deze tuner aangeschaft.

Alles prima, maar de indeling van de programmalijst gaat niet naar wens, vooral niet vwb hernummering.

Bij de meeste tuners kun je de lijst herindelen door zender(groepje) naar boven of beneden te slepen, drag-and-drop dus. Waarbij de zenders dan genummerd worden zoals ze definitief in de lijst staan.

Het manual is daar niet duidelijk over.

 

Wellicht heb ik nieuwere firmware nodig? Op de site van Rebox wordt versie 61 aangeboden, maar de tuner geeft niet precies aan welke versie er nu op staat:

Loader versie = L1.19

H/W versie = FS9000 1.00

Applicatie versie = API 13.98

Data versie = FDU v 1.2

gemaakt op: FS 90x EU oct. 8 2009

 

Lekker duidelijk dus welke firmwareversie ik nu heb smirk

 

VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij applicatieversie staat FS v 1.07.61 dit is versie 61

8 oktober 2009 wat er bij je gegevens staat is api version.

Zenderindeling kun je ook doen via de PC met dr edithd hd staat op site van de importeur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp je antwoord niet helemaal: bïj mij staat onder "Applicatie Versie" niets van "FS v 1.07.61", maar API 13.98.

En "FS 90X EU" zegt me ook niets.

Dus vandaar de vraag: welke versie heb ik nu?

 

Het editprog heb ik gedownload. Desondanks prefereer ik het herindelen op de tuner zelf, zoals dat in vier voorgaande tuners (o.a. TF4000PVR) probleemloos ging.

VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had een aantal zaken fout genoteerd.

V61 zit erop, en de zenderlijst heb ik aangepast via de editor op de PC; gaat overzichteliker en sneller dan op de tuner zelf.

Bdankt voor de tips.

VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...