Ga naar inhoud


Dreambox laten connecten naar slingbox


Extreme001

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Extreme2005
Weet iemand of er een plugin is om te connecten naar de slingbox zodat ik op m'n dreambox kan kijken naar de slingbox.

MVGR


Een plugin via de DM is er niet, voor de Slingbox, het werkt anders!

Er is een programma te downloaden, Slingplayer, via hun site en daar stel je je apparatuur in zodat er contact met de dreambox wordt gemaakt via het netwerk.
Heb zelf mijn 600 via s-video en mijn 8000 via component verbonden met de slingbox pro en dat werkt goed zolang je netwerk maar niet te langzaam is.
Voor mijn beide Dreamboxen heb ik de laatste optie in het instellingen menu van Slingplayer gebruikt nl "dreambox" zonder versie nummer er achter, en dat werkt goed.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Extreme2005
De bedoeling van mij is net iets anders.

Ik wil een slingbox in usa zetten en met mijn dm8000 connecten naar usa.

Snap ik niet, die Slingbox is immers via iedere internetaansluiting op een pc of mobiel te bekijken?
Wat bedoel je met connecten naar USA?
Origineel bericht van: Extreme2005
als dat geen optie is komt er weer en kastje bij de slingcatcher...

Dat snap ik ook niet, wat voor kastje?
Origineel bericht van: Extreme2005

hoop dat er ooit een plugin voor komt.


mvgr


Begrijp het nut niet zo, maar dat kun je vast wel uitleggen!?

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is een slingbox een kastje die je op een andere lokatie zet ( buiten nederland ) en dan via internet het beeld en geluid kan streamen naar je slingbox, hierdoor heb je op de slingbox geen schotel nodig. En kan je in een land waar geen astra te ontvangen is toch alle kanalen kijken die je in nederland kan kijken.

 

Dus het zal mooi zijn als er een plugin komt zodat je zonder een extra uploader ( slingbox ) de beelden streamt.

 

 

Groeten Max

DM 8000

DM 600

 

Big visosat 5 lnb ( 28-23-19-13-9)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Cobra Car
Volgens mij is een slingbox een kastje die je op een andere lokatie zet ( buiten nederland ) en dan via internet het beeld en geluid kan streamen naar je slingbox, hierdoor heb je op de slingbox geen schotel nodig. En kan je in een land waar geen astra te ontvangen is toch alle kanalen kijken die je in nederland kan kijken.

Dus het zal mooi zijn als er een plugin komt zodat je zonder een extra uploader ( slingbox ) de beelden streamt.



Dit klopt toch niet helemaal.
Streamen van slingbox naar slingbox gaat niet. Je kan alleen maar kijken met een PC of via de slingcatcher. Een slingbox client plugin voor de Dreambox zou een mooie toevoeging zijn!

DM8000 ruDREAM Infinity X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Extreme2005
helemaal juist.

Ik wil een slingbox neerzetten in usa. maar wil niet achter mijn pc naar de beelden kijken. Als het kan via de dreambox. anders moet ik een slingcatcher kopen.

mvgr


Ok, is me duidelijk nu. Je situatie is even wat anders als hier, waar ik mijn tv beeld juist uit wil sturen wil jij het binnenhalen en wel op de tv.
Een plugin om je volledige pcbeeld op je tv binnen te halen zou je dan moeten hebben, om het simpel te houden.
Slingplayer op je DM zou helemaal goed zijn, mogelijk zijn daar bij Echostar opties, met de ingebouwde slingbox, waar we wat van kunnen leren?
Of.....
Misschien komt er wel een Slingplayer voor TV's met internetaansluiting .........!? Weinig kans lijkt me met een product als Slingcatcher in hun gamma, maar goed.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...