Ga naar inhoud


2e schotel


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een 2e schotel geplaatst t.b.v. ontvangst van de Hotbird. De andere is op de Astra gericht. Op mijn Philips 5816<BR>heb ik de kanalen boven 500 "gewist" en daarvoor zijn nu de Hotbirdkanalen voor in de plaats gekomen, somige van deze kanalen wis ik ook en laat dan opnieuw "zoeken" ,de "gewiste" kanalen komen steeds terug, weet iemand hiervoor een oplossing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een gekeurde seca doos begint bij de laagste frequentie te zoeken en stopt bij de hoogste (als de ontvanger dan nog niet vol zit)Wis meer zenders zodat je meer plaatsen vrij Krijgt.(dat kan ook als je op de canaal digitaal volgorde hebt laten zoeken wink.gif" border="0 )<P>Henri

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer eens wat anders :<BR>delete zoveel mogelijk zenders van de Astra, zodat er ongeveer 250 overblijven, koppel dan de kabel los van de astra en sluit de Hotbird aan op LNB 2 input van de switch.<BR>Maak dan een toevoeging van kanalen en sluit op het eind weer de Astra LNB aan. Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is niet het exacte antwoord op de vraag. Henb vraagt hoe de settings te zetten zodat bij opnieuw inladen niet steeds 'dezelfde' zenders terugkomen van 'dezelfde' satelliet.<BR>Ik denk dat er geen oplossing is, want ik heb juist hetzelfde, niettegenstaande wat ik probeer. Ik erger mij dood aan die 'secadozen'. Als ik ooit de schrijver van deze soft tegen het lijf loop, zet ik zijn autobanden plat laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk bedankt allemaal voor de goede raad, ik heb de raad van WizZaerd, die de handleiding van Readcat adviseerde, geprobeerd, alles ging precies zoals voorspeld werd tot.... ik de kanalen ging hernummeren ( in een andere volgorde zetten )<BR>alleen nog geluid en geen beeld meer. Wie weet.... smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je beschrijft kun je als volgt oplossen.<P>Als je zeg maar de 'laatste' kanalen uit de hotbird selectie wilt inlezen lukt dat niet omdat hij gewiste kanalen weer braaf toevoegd.<P>Als je de antenne kabel uit je ontvanger trekt terwijl hij staat in te lezen zul je zien dat hij heel snel door de band loopt.<P>Steek ergen op of over de helft de kabel er weer in en hij 'vindt' alleen de laatste kanalen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...