Ga naar inhoud


mvision en tv vlaanderen


frododehobbit

Aanbevolen berichten


Heb hier zo'n toestel werkend met de interne kaartlezer.

De TV Vlaanderen kaart met de schip naar boven in de lezer schuiven.Tot nu toe geen problemen hoor. Wel de alternatieve software op het toestel gezet.

Sw:LV-S5-6.12.01-HS (oct 22)

 

Ik gebruik het toestel met de nieuwe TV Vlaanderen kaart en tevens ook met een antenne op zolder voor DVB-T. Via die zolderantenne haal ik een goeie 30 zenders binnen.

Opnemen doe ik op een USB Stick van 8 gig. Het opgenomen materiaal is niet gecodeerd. Je kan enkel maar opnemen en naar een ander kanaal kijken tegelijk als de zender op dezelfde transponder zit.

 

Het opgemomen materiaal kan ik dan moeiteloos door die usb stick in de pc te stoppen overzetten op de pc en daarna bewerken met het programma Videoredo. Werkt perfect om bv reclameblokken uit te knippen en een DVD schijfje van te bakken.

 

groetjes satharry

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ontvang alle Vlaamse Waalse en Franse stations met deze antenne die op zolder staat.

De Antenne staat gericht op bouvigny horizontaal dus en deze pikt ook doornik en egem mee.

 

Goes (Nederland) is me helaas nog niet gelukt.

Ik denk dat het bij jou zeker moet lukken omdat je waarschijnlijk dichter bij Goes woont dan ik.

 

Groetjes Satharry

post-5035-1318260512,3139_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...