Ga naar inhoud


NederlandHD geen beeld alle andere zenders wel


petty

Aanbevolen berichten

Ik gebruik Pli 3 en CCcam v 2.12 op een DM8000.

Ik heb het basisabbonnement en HD van Canal+.

Ik kan Nederland HD niet ontvangen en alle andere NL-zenders wel, ook HD-zenders als NG, Bravatv enz.

 

Wie kan me een oplossing geven?

 

Vast bedankt voor de antwoorden.

Zeg nooit nooit

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet niet of je er iets aan hebt maar NEDHD is teruggeschakeld naar SECA2 3 weken geleden. Ik kon hem ook niet meer ontvangen en moest terug naar een oudere firmware van mijn ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bigbro
Ik weet niet of je er iets aan hebt maar NEDHD is teruggeschakeld naar SECA2 3 weken geleden. Ik kon hem ook niet meer ontvangen en moest terug naar een oudere firmware van mijn ontvanger.


bedankt voor het antwoord.
Ik heb een Seca3 kaart, daar kan ik toch geen Seca2 mee ontvangen? Klopt dit?

Zeg nooit nooit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat je CCcam zelf de kaart uitlezen? Of zit newcs er nog tussen(want dan gaat het in ieder geval niet goed). Als je CCcam zelf de kaart laat uitlezen en je zet de SECA HANDLER in de CCcam.cfg file op 1, dan werkt het. (hier, in ieder geval)

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jalu
Laat je CCcam zelf de kaart uitlezen? Of zit newcs er nog tussen(want dan gaat het in ieder geval niet goed). Als je CCcam zelf de kaart laat uitlezen en je zet de SECA HANDLER in de CCcam.cfg file op 1, dan werkt het. (hier, in ieder geval)

Ik heb het staan zoals je zegt. CCcam leest de kaart en Seca handler default op 1, geen beeld. ???

Zeg nooit nooit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: petty
Origineel bericht van: jalu
Laat je CCcam zelf de kaart uitlezen? Of zit newcs er nog tussen(want dan gaat het in ieder geval niet goed). Als je CCcam zelf de kaart laat uitlezen en je zet de SECA HANDLER in de CCcam.cfg file op 1, dan werkt het. (hier, in ieder geval)

Ik heb het staan zoals je zegt. CCcam leest de kaart en Seca handler default op 1, geen beeld. ???


====
Nog steeds geen beeld op NederlandHD, andere NL-zenders (ook HD) wel.
====

Zeg nooit nooit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...