Jump to content


Aston module p/n 901274


lang

Recommended Posts

Hallo, sinds de invoering van de nieuwe oranje kaart van Canaldigitaal hebben wij ca. 4X in het uur een 6tal sec stilstaand beeld. Na veel klagen is het een tijdje goed geweest. Maar nu is het weer als voorheen. Als module gebruikten wij een Dragon module met de Premiere zenders. Wij dachten dat deze weleens het probleem zou kunnen zijn. Dus deze module omgeruild voor een gecertificeerde module van het merk Aston DVD number 001608 p/n 901274.

Echter na het insteken van deze module al na 2 min. geen beeld meer en het kwam ook niet meer terug, alleen na heractivatie weer ca. 2 min.. Wij maken gebruik van een Topfield 5000PVR.

Bij gebruik van deze module en kaart in de Maxplus HTS 2100S+ ontvanger van mijn zwager hetzelfde beeld.

Wat is de oplossing?

Met vriendelijke groet, Lang

Link to comment
Share on other sites


Origineel bericht van: lang
Dus deze module omgeruild voor een gecertificeerde module van het merk Aston DVD number 001608 p/n 901274.


Nu heb ik precies dezelfde Aston module die is absoluut nooit gecertificeerd geweest en als je hem gekocht hebt hij bestaat al een jaar of 7-8 dus eigenlijk bijna antiek.
Maar met een seca2 kaart heeft het wel altijd gelopen en in sommige ontvangers schijnt hij het nog te doen met seca3.

En ja de oplossing probeer de Aston weer te ruilen voor een 1.07 met groene led of een CanaalDigitaal ci module. laugh
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.