Ga naar inhoud


Verzending update Vista naar W7 laat op zich wachten.


Fatfreddy

Aanbevolen berichten

Ik heb in Augustus een Asus laptop gekocht incl. de upgrade naar W7. Heb 2 November een bevestingsmail van Asus ontvangen

 

Dear Fatfreddy

 

This is to inform that we had processed your payment successfully.

 

A notification email with the shipping details will be sent to you when your order has been shipped.

 

*** This is a system generated email, please do not reply to this email ***

 

Ik weet niet of er nog meer leden zijn die wachten maar vraag mij eigenlijk af hoe lang dit gaat duren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Via Acer heb ik op 28-10-2009 de bevestiging ontvangen dat de betaling voltooid is maar voor alsnog niets ontvangen...

 

Voor wat ik begrepen heb zou de betaling pas plaats vinden als er ook daadwerkelijk verstuurd word... nu precies 3 weken laten nog steeds niets... lijkt wel of het uit Hong-Kong moet komen...

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lock
Die van mij kwam uit Tsjechie en ook ik moest lange weken wachten op verzending, maar hij is gearriveerd en de upgrade verliep vlekkeloos. (packardbell)


Van mijn Asus systeem kwam de upgrade uit Duitsland. Installatie ook vlekkeloos.

Stukje off topic (niet echt citaat)
Citaat:
Installeer alleen geen openoffice, die is niet compitable ook niet in XP-mode. Wel wat last met 32-bits en 64 bits explorer op diverse sites.



De datum van de seal en productcode op de verpakking is 12-11-2009.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het mocht even duren maar ook ik heb em een maand later dan uiteindelijk binnen. Bij Acer moest ie vanuit Budapest komen dus het lijkt me niet dat de verzending opzich lang geduurd heeft maar dat er gewoon een te kort was door de aanvragen.

 

Nog geen idee of het werkt, eerst Vista maar weer eens opnieuw installeren...

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...