Jump to content


Vantage HD 8000S opname gecodeerd of ongecodeerd.


Jan007

Recommended Posts

Hoe zit het nu eigenlijk, wordt er gecodeerd of gedecodeerd opgenomen ?

Op het Duitse Vantage forum lees ik daar nogal wat tegenstrijdige berichten over, zou afhankelijk zijn van de firmware versie.

Tot hiertoe heb ik nog geen problemen gehad met het bekijken van opnamen, alhoewel het codeerteken (€) er blijft opstaan.

 


 

Link to comment
Share on other sites


Guest Henri Aalten

Ik heb alleen ervaring met de EMU Firmware.

 

Dan werkt je kaart goed in deze ontvanger, en heb je geen module nodig, en neemt gedecodeerd op.

 

Zoek maar eens met Google op Vantage Emu firmware.

Link to comment
Share on other sites

Guest Invertist
Origineel bericht van: Henri Aalten
Ik heb alleen ervaring met de EMU Firmware.
Dan werkt je kaart goed in deze ontvanger, en heb je geen module nodig, en neemt gedecodeerd op.

Dit geldt voor de multicas versie precies zo.
Link to comment
Share on other sites

Guest Invertist
Origineel bericht van: Jan007
OK. bedankt, dus het € teken dat blijft staan is een bug.

Blijkbaar: ik heb een aantal opnames gecodeerd laten maken, en die ontsleuteld door ze af te spelen. Ik was ook in verwarring doordat het € teken blijft staan, maar ze waren wel degelijk af te spelen zonder dat er een smartcard aanwezig was.

Onpames die ongecodeerd worden opgenomen, wat dus het geval is als de interne kaartlezer wordt benut, hebben echter geen € teken.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.