Ga naar inhoud


AZBox HD Firmware - rev. 0.9.3877


Satlook

Aanbevolen berichten


Hier geen crash bij teletext, je kan alleen niet weer normaal teletext afsluiten. .

Na exit keert het beeld niet terug naar het normnale zenderbeeld.

Workaround is om nog een keer exit te doen, dan bv. Youtube kiezen en dan weer naar de zender terugkeren; dat lukt dan wel.

 

MultiCas loopt goed, zonder hickups in beeld of geluid. Vorige versies deden het minder goed, maar deze is ook nog voor verbetering vatbaar. Dat heeft alleen niets met de firmwareversie te maken.

 

Als je vreemde fouten krijgt, dan kan het zinvol zijn om de firmware opnieuw te installeren (via USB) en daarbij de program area te formatteren. Vergelijk dit maar met het eraseimage dat bij sommige andere boxen wordt gebruikt.

 

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch heb ik al 2x geen 'signaal' gehad tijdens het zappen.

Was ik bij de vorige firmware(s) nog niet tegengekomen.

En het probleemje met de MultiCas heb ik gisteren ook 1x gehad. Hij geeft dan éen 'gecodeerd' melding. Geen idee waar dit aan ligt....maar na een reboot was het in idergeval weg en heb ik er de rest van de dag niet geen last meer van gehad.

 

Vind het nog niet nodig om terug tegaan naar een oudere firmware...maar het moet niet vervelend gaan worden.

Tot zo ver nog niet dus wink Hopen dat het snel verholpen wordt.

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...