Ga naar inhoud


Status 10000009 op Digitenne kaartje


mr_rolin

Aanbevolen berichten

Wie kan mij vertellen, wat de status 10000009 op mijn Digitenne kaartje inhoudt?

Hij geeft gewoon beeld op alle zenders, maar de abonnements datum staat op 10-11-2009 tot 17-11-2009.

 

Mvg,

 

Rolin

 

DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+
Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden.

Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is het standaard abonnement van Digitenne. Lijkt erop dat de registratie van de kaart nog niet is verwerkt. Normaal staat de datum op het eind van de actuele maand. Als je het zeker wil weten moet je even contact opnemen met KPN.. Het wordt spannend als de kaart op 10000001 of 10000000 staat. Dan is ie afgesloten en heb je uiteraard ook geen beeld meer op de gecodeerde zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mr_rolin
Wie kan mij vertellen, wat de status 10000009 op mijn Digitenne kaartje inhoudt?
Hij geeft gewoon beeld op alle zenders, maar de abonnementsdatum staat op 10-11-2009 tot 17-11-2009.

Waarschijnlijk staat er nog een datum vermeld anders kon je nu geen commerciele zenders kijken.

Die korte periode is pre-activation periode; dan kun je alle programma's bekijken zonder dat je kaart een activatie ontvangen heeft. Op 10-11-2009 stopte je de kaart voor het eerst in je ontvanger. Inmiddels heeft je kaart de activatie die bij je abonnement hoort ontvangen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een heel oude Digitenne kaart (blauw/wit), die ik inderdaad op 10-11-2009 weer eens in mijn Dreambox heb gestopt.

Maar tot mijn verbazing nu nog steeds beeld op alle kanalen via de Matrix Reborn module in mijn Panasonic.

 

Inderdaad staat er nog een tweede datum, maar die is van 2006.

 

Ik neem natuurlijk even geen contact op met KPN zolang dit duurt :D.

 

Mvg,

 

Rolin

 

DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+
Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden.

Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...