Jump to content

Beginner zoekt raad

Guest

Recommended Posts

Heb me nog geen installatie aangeschaft maar denk er toch serieus over na. <P>Wie helpt?<P>Ik denk aan een Nokia 9800 om ASTRA en HOTBIRD te ontvangen. <P>Modules : Via**** en S***. <P>Concrete vraag, heeft er iemand een overzichtelijke lijst van wat ik hiermee kan ontvangen op educatieve wijs uiteraard !<P>Alsook : IR***O Ja dan neen ???<BR>Wat heb ik hieraan meer, sinds ik mij heb laten vertellen dat dit systeem verouderd is en waarschijnlijk zal verdwijnen. <BR>Kan me vergissen natuurlijk. <P>Thanks !<P><BR> shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

9800 is zeker een mooie ontvanger voor Astra & Hotbird. Visio Bisat schoteltje en twee LNBF's en een DisEqC-switch erbij en je hebt een mooie set die ook uitstekend werkt. Welke codering je nodig hebt, is afhankelijk van de kanalen die je wil bekijken. V-S-I zijn inderdaad de meest gebruikte systemen op deze sats momenteel.<BR>Kijk eens op <A HREF="http://www.lyngsat.com" TARGET=_blank>Lyngsat</A> voor de aanvullende info.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.