Ga naar inhoud


[Enigma 1] Settings in DM niet hetzelfde als in /var/tuxbox/config/enigma ?


Rexxx

Aanbevolen berichten

Bij het aanpassen van de zenderlijsten in de DM500 met de hand, worden deze aanpassingen wel bewaard in de DM500 maar de wijzigingen zijn niet terug te vinden in /var/tuxbox/config/enigma.

 

Als ik namelijk de fileset in die directory inlees in DreamSet, dan zie ik deze wijzigingen niet (geheel) in DreamSet 2.25 terug.

Terwijl ik wel met de AB de wijzigingen in de zenderlijsten/bouquets op mijn TV zie.(?)

In dit geval was het een gemini 4.2 image.

 

Is dit nu een bug in DreamSet ?

Of worden wijzigingen in de 1e 'oorspronkelijke' settingslist ergens anders bewaard ?

confused

 

 

- Mijn dochter kan sneller zappen als ik....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sterker nog, ik heb de complete image gebackupped, en vervolgens een andere DM500 gepakt, die backup weer teruggezet en......

 

Ik zie alle wijzigingen die ik handmatig op de DM500 heb gemaakt gewoon in de kanalenlijst. Maar als ik de lijst uitlees met Dreamset 2.26 of DreamBoxEdit, dan zie ik deze wijzigingen gewoon niet terug....

 

Nog nooit meegemaakt, WAAR staan deze wijzigingen in de bouqets dan op de DM500 ?

- Mijn dochter kan sneller zappen als ik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik reboot, hetzij via telnet of via de afstandbediening, dan blijft het hetzelfde. Maakt niets uit.

 

Ik zie de kanalen ook als ik via de webinterface van de DM500 de bouquets bekijk.

 

Maar deze kanalenlijst inlezen met Dreamset of Dreamboxedit laat deze kanalen niet zien,

 

Het gebeurt vooral met de SKY sport 1... en SKY Bundesliga 1 ...

Is daar iets speciaals mee ?

- Mijn dochter kan sneller zappen als ik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...