Ga naar inhoud


[Strong 8000] Wil strong 8000 opdaten, wie wil dit voor mij doen.?


Gast rykele

Aanbevolen berichten

zoals nog velen gebruik ik een strong 8000 met duo lnb , maar ik lees dat je deze ontvanger op kunt daten ,de vraag luidt nu , wie kan dit voor mij doen ben best wel handig maar heb hier geen kaas van gegeten .

kom uit groningen

Link naar reactie
Delen op andere sites


ok kan alleen op zaterdag werk in ploegen en wat vraag je er voor

had nog een vraag heb 2 ontvangers 1 boven , beneden 1 en maar 1 smartcard is er een ooplossing dat je bijv boven en benede gelijk naar de verschillenede zenders kunt kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je houdt je normale zenders, een smartwi verdeelt alleen maar de kaarten. Er zijn wel andere mogelijkheden maar die mogen we hier niet bespreken.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals hellum zegt niets extra's.

maar er is een goedkopere oplossing en dat is een splitty is hetzelfde als een smartwi maar dan met kabeltjes dan moet je telefoon kabeltjes op de client kaarten aansluiten dus dat is niet zo mooi maar wel stukken goedkoper 45€ alleen weet ik niet als deze ook met de nieuwe kaart werken {lijkt mij wel hoor}

en deze hebben ze in groningen nog te koop bij een satshop in de nieuwe boteringestraat als je daar bekend bent weet je welke ik bedoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...