Ga naar inhoud


dreambox en Cccam servers


Gast SamOrii

Aanbevolen berichten

beste vrienden,

 

Als ik het goed begrepen heb, kan de dreambox (alle typen) met cccam servers werken.

welke andere ontvangers* werken ook net zo goed met cccam servers en makkelijk om toe te voegen ( net als bij DM )

 

 

alvast bedankt voor jullie hulp.

 

* wat goedkoper dan DMxxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is vrij simpel woodytwo.

 

Je hebt 1 ontvanger bvb in je woonkamer en eentje in je slaapkamer.

 

In die van je woonkamer zit je kaart met abbo en in de slaapkamer heb je er geen kaart inzitten.

 

Je gebruikt dan CCcam en stelt deze zo in dat de ontvanger van de slaapkamer de client is en deze in je woonkamer de server.

 

Zo kan je op de slaapkamer ook gebruikmaken van je abbonement.

 

En voila dan is je box in de woonkamer een CCcam server.

 

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Catastrofus

De vraag lezende van SamOrii kreeg ik er een ander gevoel bij.

Gert.


welke gevoel lieve Catastrofus? ik stel EEN vraag en je mag mij beantwoorden met wat ik nodig heb, en niet wat je voelt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SamOrii
Origineel bericht van: Catastrofus

De vraag lezende van SamOrii kreeg ik er een ander gevoel bij.

Gert.


welke gevoel lieve Catastrofus? ik stel EEN vraag en je mag mij beantwoorden met wat ik nodig heb, en niet wat je voelt.


Beste SamOrii, vriend, mijn gevoel zat waarschijnlijk fout, want ik weet niet wat je nodig hebt.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Catastrofus
Origineel bericht van: SamOrii
Origineel bericht van: Catastrofus

De vraag lezende van SamOrii kreeg ik er een ander gevoel bij.

Gert.


welke gevoel lieve Catastrofus? ik stel EEN vraag en je mag mij beantwoorden met wat ik nodig heb, en niet wat je voelt.


Beste SamOrii, vriend, mijn gevoel zat waarschijnlijk fout, want ik weet niet wat je nodig hebt.

Gert.


Ik wil graag een goedkope ontvanger aanschaffen die de cccam kan ondersteunen en makkelijk te bedienen!
alle dreamboxen zijn duur. en ik heb geen prof. ontvanger nodig net als DM. daarom vraag ik een alternatieve die het ook doet en goedkoop!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...