Ga naar inhoud


[DM7000] Smartwi en CCcam geen beeld, wel met Camd3.


Oldereast

Aanbevolen berichten

Ik krijg cccam maar niet werkend met een smartwi en originele cd kaart. In de smartwi zit de laatste soft, de clock op de client is ingesteld en de cccam.cnf file is aangepast (seca handler 1 en de clock op 3800000). Wat ik doe, er komt geen beeld. Start ik echter Camd3 op dan heb ik wel beeld en dat blijft ook draaien. Op de dream staan meerdere images, oa Pli, Gemini en TDW, geen een werkt onder cccam met de client card, wel met de originele cd kaart. Ik kan niets vinden over dit onderwerp met de zoekfunctie hier op s4a en ook google levert weinig op. Is het mogelijk om een CD kaart te laten draaien via de smartwi en cccam op de dream? Ik wil een Kathy UFS-910 laten sharen met cccam en daarvoor een client gebruiken. De 2e client zit in een Echostar 3600 met Xcam en dit werkt prima.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt niet. CCcam werkt niet met de smartwi. Soms knippert het ledje op de client kaart maar de master waar de originele smartcard in zit knippert niet dus er is geen communicatie. Het gekke is dat het met Camd3 probleemloos werkt.

 

Ook heb ik nog een canal digitaal ci module geprobeerd in de dream maar die shared ook niet. Daarmee wel beeld op de dream, ook met CCcam maar geen beeld op de (kathrein) share.

 

 

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...