Ga naar inhoud


[ufs910] BlackGlass-HD skin


Bangkok By Night

Aanbevolen berichten

dat ligt aan de FTP versie die in kcc is ingebouwd. Daarmee kan je niet complete subdirs/mappen mee "overschieten".

Probeer anders eens FileZilla FTP Client (zoek maar eens in google) dit is een shareware ftp proggramma die wel complete mappen kan overschieten.

 

 

Dreambox 800HDse, Vue Zero,  4-lnbs, Onkyo TX-NR818, Synology 211, Kodi, Pi-hole, Philips 55OLED807.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Met de FTP van KCC kan je geen mappen overzetten maar je kan wel verschillende files ineens overzetten. Hiervoor selecteer je de eerste en met SHIFT de laatste en als er nog een paar enkelingen zijn kan je die erbij nemen met CTRL.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je met kcc wil werken moet je dus zelf de mappen aanmaken, en dan de juiste bestanden erin kopieren.

Als je een ander FTP programmagebruikt (zie mijn vorige post) dan kan je een complete "tree"van mappen op je Kathy overzetten.

Dreambox 800HDse, Vue Zero,  4-lnbs, Onkyo TX-NR818, Synology 211, Kodi, Pi-hole, Philips 55OLED807.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast rrnico2003

Had ik ondertussen al gedaan en het werkt. FileZilla gedownload maar de installatie van de netwerkconfiguratie lukt me niet meteen. Al doende leert men ... Bedankt allen voor jullie hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...